Ustedalen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Nok en gang to nye bilder fra meg. Denne gangen på strekningen Fauske - Bodø, men hvor skal jeg ikke uttale meg om. Bildene er tatt rundt 11 tiden, i midtnattsol. Kritikk? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 På det første bildet er det en del "grums" i vannet som virker litt skjemmende. På det andre bildet har du imidlertid vendt blikket (og kameraet) mer mot venstre og unngår dermed det verste grumset. Resultatet er stemningsfullt, men ganske ordinært i grunn. Ikke de beste bildene jeg har sett fra deg i alle fall, men jeg vet jo at du kan! Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Kunne du ha fikset dem i 1400x1050 Fine bilder, kunne tenkt meg å bruke dem som wallpaper. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Var fint det bildet til høyre, men blir "dratt" til høyre av fjellene.. Edit: Erik er amatør. Endret 4. juli 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå