Matssverre Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 I 9. klasse hadde vi en teori glad lærerinne i tysk. hun het Ravn til etter navn og dette gjorde vi selfølgelig om til Gribb på kort tid. Etter en periode med mye kødding rundt dette, fant hun det ut og ønsket å vite hvem som hadde funnet på det. Jeg og kameraten min ble tatt inn og den illrøde kjerringa stirret på oss. -"Dere skjønner vel at dette er grunn nok til å anmelde dere?" spurte hun oss raskt. Vi ble målløse ( og litt fulle av glis) før vi fikk gå ut igjen vi hørte aldri noe mer om den saken :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 post denne i "har du hatt noen spesielle episoder med læreren" i OT-baren. Tror det er større sjangs for at folk leser den der, samt at det er mer relatert for hjelp her. Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Tror du det er gøy å bli mobba bare fordi du er blitt voksen. Du burde være glad for at noen i det hele tatt giddder å gjøre den sure jobben med å undervise nebbete dritt unger. Lenke til kommentar
Matssverre Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 jau jau...veit.... denna greia skulle liksom inn i skole historier topicen men havna her...hmm..... Lenke til kommentar
Matssverre Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 en annen ting jeg lurer på foressten...hvordan sletter man topicer?? jeg har en rekke av dem på ulike forumer og ønsker å fjerne dem men vet ikke hvordan Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 det går nok ikke ann på de fleste forumer. Lenke til kommentar
Matssverre Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 det går nok ikke ann på de fleste forumer. 6435089[/snapback] nei da er det jo ikke rart jeg ikke har funnet det ut :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå