BrukerSlettet Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Vet ikke helt om dette er helt den rette plassen å legge denne tråden, men jaja.. Skal til Arendal om noen dager, og bor i Bergen. Noen som vet om et billig alternativ for å komme seg dit? Buss f.eks.? Finner ikke helt ut hvor jeg skal lete heller. Fly syntes jeg blir litt dyrt. Gidder ikke betale 1200 kroner ned til sørlandet, når jeg kan få 3 biletter til London , Roma o.s.v. for samme prisen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Buss har vært utelukket for meg siden dagen sensor gratulerte meg med lappen. Trangt, fælt og tidkrevende. Ville tatt tog så langt det går. EDIT: Skjedde med å kjøre..? Endret 4. juli 2006 av tor_erik Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Ja, tenkte på tog, men da må jeg komme meg ned til Stavanger, og så ta overgang med toget hvis jeg ikke tar helt feil. Stress, men det må vel til. Har ikke bil akkurat nå.. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hva med å ta Kystbussen fra Bergen til Stavanger. Deretter Sørvest Ekspressen til Kristiansand. Videre til Arendal går det "en drøss" med busser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå