IceXCool Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Høytaler volumet reseter seg selv til 50% etter hver avsluttede samtale...er det noen måte å få det til å holde 100% eller noe sånnt. Kan man slette ringelyder på noen måte? prøvde med å overskrive en eksisterende med samme navn men da blei det to med samme navn og forskjellige lyder hehe Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg har ikke fått til å øke høytalervolumet på min. Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 "Pil opp" under samtale Lenke til kommentar
eught Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 hadde også trengt å vite hvordan man kan slette ringetoner. PGA. eksperimentering med midi og sp-midi har jeg nå 4 ringetoner med samme navn og ingen av de funker Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg får ta meg en tur på nokia verkstedet borti svingen her...må få sletta mislykkede ringelyder hehe de blir sikkert vødt til å "formatere" mobilen og legge inn "operativsystemet" på nytt da men hehe...håper det gjøres gratis Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 IceXCool: Du kan jo prøve å kjøre en full reset på telefonen, i form av *#xxxxx# kode. Jeg husker ikke hva koden er, og er ikke sikker på om det går på 3510. Søk litt på internett så finner du kanskje koden... _________________ www.NokiaMobil.tk [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-10-16 01:15 ] Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Det skal jeg gjøre ja heheheheeeee (På dama sin mobil :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå