Ni kon Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei! Link Sitter å vurderer denne bærbare PC'n da jobben betaler hele greia. Noen som vet noe om varmeutvikling på denne + støynivå? Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 syk bærbar pc da... har desverre ikke erfaringer med den der, er kanskje ikke så mange andre som har det heller, hvis man ser på prisen prisguide (beklager, ingen erfaringer funnet) jaja, håper noen kommer med mer fornuftig svar enn meg da Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 http://www.pcauthority.com.au/review.aspx?CIaRID=2959 Gadd ikke lese om det stod noe om det der. Sikkert mer på www.google.com. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 takker for info Den er uaktuell for meg. Den har vissnokk ikke spesielt bra ytelse Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Bør kunne forvente bedre grafikkytelse til 22000 kr syns nå jeg. Nå vet jeg ikke hvordan Acer ligger ann med nye Ferrari, men vil tro den i alle fall ha X1600-kort, som er betraktelig bedre enn GO7400, men akkurat det visste du vel Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 He he. Takker for info fredriku Jeg skal lete videre Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Den var fryktelig dyr i forhold til ytelsen. Ferrari-pcene har blitt anklaget for å gi lite for pengene, men denne var langt verre. BTW: Ferrari 5000 bør være i hyllene innen få dager nå, etter det jeg har lest. I begynnelsen av denne måneden har noen påstått. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Har en Acer travelmate 660 serien. Problemet med Acer er at der du hviler hendene er et område som blir svært varmt. Vurderer derfor andre produsenter Lenke til kommentar
dioX Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 når man kjøper sånn pc betaler man ikke for ytelse men merke! det gjelder jo også alle ferrari pc'ne... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har en Acer travelmate 660 serien. Problemet med Acer er at der du hviler hendene er et område som blir svært varmt. Vurderer derfor andre produsenter 6435221[/snapback] Det er vel slik på alle maskiner? Eller er det noe unikt med alle Acer-maskinene? Uten å ha for mye fordypning om Acer-maskiner, så er det vel tre "løsninger". 1. Noen Acer-maskiner blir veldig varm på dette stedet, alle maskinene fra samme produsent trenger ikke bli det fordi om? 2. Det er slik på alle maskiner? (Hvilket sted er det du snakker om?) 3. Acer lager sinnsykt dårlige pcer, hvor alle sliter med varmeutvikling? Har ingen anelse av hvilken påstand som er riktig, men personlig satser jeg på 1 eller 2. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 hvor? Akkurat der og litt mindre varm på motsatt side Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hvor? Akkurat der og litt mindre varm på motsatt side 6435273[/snapback] Min maskin er ihvertfall ikke spesiellt varm der. Litt varm, og litt kaldere på andre siden - samme sted. Den er varmere på undersiden, venstre side. Det er nok CPU eller noe slikt som ligger der, og varmen kjennes gjennom maskinen. Er nok det som er grunnen. Vet ikke om alle Acer-maskiner er slik som du forklarer. Har selv en Toshiba P100-113! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Tja. Skal vurdere Ferrari. Noen som har noe annet jeg bør sjekke ut? Pokker ta at jeg ikke kan kjøpe Mac, men jobben krever XP pro. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Tja. Skal vurdere Ferrari. Noen som har noe annet jeg bør sjekke ut? Pokker ta at jeg ikke kan kjøpe Mac, men jobben krever XP pro. 6435317[/snapback] Finnes jo Mac som man kan kjøre Windows på da. De nye med intel-prosessor. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Alle Acer maskiner er ikke varme, jeg sitter med en 1642WLMI som har stått på nå i over 12 timer med Cpu temp på 44C og harddisk på 36C samt chassie ikke finnes varmt... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Alle Acer maskiner er ikke varme, jeg sitter med en 1642WLMI som har stått på nå i over 12 timer med Cpu temp på 44C og harddisk på 36C samt chassie ikke finnes varmt... 6435651[/snapback] Et veldig vesentlig poeng. Noen modeller er bra og andre er dårlige. Jeg har prøvd forskjellig fra Acer. Noen var fryktelig varme, og andre ikke. Av og til kan støv i kjølesystemet skape trøbbel også. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Selv har jeg en Acer 3304, og den har stått på ca konstant i 20 dager, den er ennå ikke blitt for varmt, eller ubehagelig. Blir moro å se hvordan Ferrari 5000 yter, tror den kan bli en kliller Edit: Fant link til Ferrari specs: Acer Ferrari 5000 info Endret 4. juli 2006 av fredriku Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Alle Acer maskiner er ikke varme, jeg sitter med en 1642WLMI som har stått på nå i over 12 timer med Cpu temp på 44C og harddisk på 36C samt chassie ikke finnes varmt... 6435651[/snapback] Ja, det var det jeg mente. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Når kommer denne ferrarien? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Selv har jeg en Acer 3304, og den har stått på ca konstant i 20 dager, den er ennå ikke blitt for varmt, eller ubehagelig. Blir moro å se hvordan Ferrari 5000 yter, tror den kan bli en kliller Edit: Fant link til Ferrari specs: Acer Ferrari 5000 info 6435789[/snapback] Ferrari 5000 ser lovende ut ja. Blir den bra og ikke koster mer enn dagens, så blir det nok en slik på meg. Den har sterkt kabinett (karbonfiber). Den skal også kunne velges med HD DVD. Edit: jeg skrev noe om når den kommer lenger oppe. Endret 4. juli 2006 av efikkan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå