Gå til innhold

ASUS-Lamborghini VX1 et dårlig kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var fryktelig dyr i forhold til ytelsen. Ferrari-pcene har blitt anklaget for å gi lite for pengene, men denne var langt verre.

BTW: Ferrari 5000 bør være i hyllene innen få dager nå, etter det jeg har lest. I begynnelsen av denne måneden har noen påstått.

Lenke til kommentar
Har en Acer travelmate 660 serien.

Problemet med Acer er at der du hviler hendene er et område som blir svært varmt. Vurderer derfor andre produsenter

6435221[/snapback]

Det er vel slik på alle maskiner? Eller er det noe unikt med alle Acer-maskinene?

Uten å ha for mye fordypning om Acer-maskiner, så er det vel tre "løsninger".

1. Noen Acer-maskiner blir veldig varm på dette stedet, alle maskinene fra samme produsent trenger ikke bli det fordi om?

2. Det er slik på alle maskiner? (Hvilket sted er det du snakker om?)

3. Acer lager sinnsykt dårlige pcer, hvor alle sliter med varmeutvikling?

Har ingen anelse av hvilken påstand som er riktig, men personlig satser jeg på 1 eller 2. ;)

Lenke til kommentar
hvor?

Akkurat der og litt mindre varm på motsatt side

6435273[/snapback]

Min maskin er ihvertfall ikke spesiellt varm der. Litt varm, og litt kaldere på andre siden - samme sted. ;)

Den er varmere på undersiden, venstre side.

Det er nok CPU eller noe slikt som ligger der, og varmen kjennes gjennom maskinen. Er nok det som er grunnen.

Vet ikke om alle Acer-maskiner er slik som du forklarer.

Har selv en Toshiba P100-113! :thumbs:

Lenke til kommentar
Tja. Skal vurdere Ferrari.

Noen som har noe annet jeg bør sjekke ut?

Pokker ta at jeg ikke kan kjøpe Mac, men jobben krever XP pro.

6435317[/snapback]

Finnes jo Mac som man kan kjøre Windows på da.

De nye med intel-prosessor. ;)

Lenke til kommentar
Alle Acer maskiner er ikke varme, jeg sitter med en 1642WLMI som har stått på nå i over 12 timer med Cpu temp på 44C og harddisk på 36C samt chassie ikke finnes varmt...

6435651[/snapback]

Et veldig vesentlig poeng. Noen modeller er bra og andre er dårlige. Jeg har prøvd forskjellig fra Acer. Noen var fryktelig varme, og andre ikke. Av og til kan støv i kjølesystemet skape trøbbel også.

Lenke til kommentar
Selv har jeg en Acer 3304, og den har stått på ca konstant i 20 dager, den er ennå ikke blitt for varmt, eller ubehagelig. Blir moro å se hvordan Ferrari 5000 yter, tror den kan bli en kliller ;)

Edit: Fant link til Ferrari specs: Acer Ferrari 5000 info

6435789[/snapback]

Ferrari 5000 ser lovende ut ja. Blir den bra og ikke koster mer enn dagens, så blir det nok en slik på meg. Den har sterkt kabinett (karbonfiber). Den skal også kunne velges med HD DVD.

Edit: jeg skrev noe om når den kommer lenger oppe.

Endret av efikkan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...