Straffa Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Bruker AVG og Ad Aware. Holder det for det meste? Noen andre bra programmer som er bedre? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Selv er jeg fan av Avast home ed. Antivirus that is ^^ Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Selv er jeg fan av Avast home ed. Antivirus that is ^^ 6434471[/snapback] Er det bedre enn AVG? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Alle pcene jeg har fikset/satt sammen opp igjennom årene har jeg brukt AVG free-edition og Spybot Search and Destroy. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Dette er vel smak og behag, men tror du skal være relativt greit sikret med de du bruker, men selvfølgelig er betalingsløsninger å foretrekke. Men uansett så har jeg også hørt mye positivt om Avast og Spybot Search & Destroy. Endret 4. juli 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Dette er vel smak og behag, men tror du skal være relativt greit sikret med de du bruker, men selvfølgelig er betalingsløsninger å foretrekke. Men uansett så har jeg også hørt mye positivt om Avast og Spybot Search & Destroy. 6434545[/snapback] Kan man ha flere programmer inne samtidig? Som Ad Aware og spybot search & destroy? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ja det er ikke noe problem og det anbefalles også for det ene tar ofte ting det andre ikke klarer. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Ja det er ikke noe problem og det anbefalles også for det ene tar ofte ting det andre ikke klarer. 6434590[/snapback] Ok. Takk for svar Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Brukte AVG før, likte det godt. men kjøpte likevel NOD32 som er noe bedre. Til spyware kombinerer jeg bruken ad-aware, spybot og spysweeper edit: dette er feilpost btw. *rapportere og flytte* Endret 4. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Bruker NOD32, men skulle jeg hatt noe gratis ville jeg gått for AVG. Det er lurt å ha både Ad-Aware og Spybot etterrsom de ofte finner forskjellige ting. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Selv er jeg fan av Avast home ed. Antivirus that is ^^ 6434471[/snapback] Er det bedre enn AVG? 6434534[/snapback] Jeg synes det Oppdatere seg ofte, ser bra ut og finner skumle ting når man gjør ting man egentlig ikke bør Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 jepp, avast er ebdre enn avg...det har kommet bedre ut i tester og holder deg mye mer sikker for virus enn avg!\ men kongen er vel da nod32, den har kommet ALLER best ut i tester, bare synd at gratisversjonen bare varer i 30 dager... uansett, skal du bruke penger pa noe sa er nod32 det beste gratis sa er vel avast best, det er det testene sier vaertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå