electr0nique Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg har et Cd-skap jeg må belyse (litt vanskelig å finne frem til rett CD i totalt mørke). Lurte i den forbindelse om det var noen av dere som hadde erfaring med opplysning ved bruk av ovenfornevnte lyskilder til andre formål en ved casemodding? Gir de alle godt nok lys til at det ikke skal være noe problem å lese teksten på et CD-cover? et dårlig bilde av skapet kan sees her: http://www.idemobler.com/produkt.asp?grp=8...r=0&prodfam=258 (det svarte skapet ytterst til høyre) på forhånd takk.. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Lysene lyser mer enn nok oppp til at man kan e dem ja.. Feks plassere den/dem bak CD-ene, så ser du en masse. Men hvordan har du tenkt og få strøm til den? CD stativ ha ikke det jeg vet strømmutgang :razz: Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 strømutgang skal ikke være noe problem, jeg lar bare strømforsyning jeg bruker til viftene som kjøler ned forsterkeren :smile: Men si at jeg plassere en kald katode øverst i skapet, vil den kunne lyse opp helt nederst og? (skapet er vel ca 1.1m høyt, -10-15cm for føttene) eller bør jeg saste på en oppe og nede? Hva neonwire/neontape angår, er dette så lyssterkt at jeg kan ta det langs kanten, og få nok lys til å kunne skimte hva det er som står på coveret? det vil være helt mørkt i rommet. Et annet alternativ er å la en spot fra en motstående vegg lyse opp skapet, og skru på denne ved behov, men det blir så kjedelig :smile: Lenke til kommentar
3dprophet2k Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 jeg for min del bruker 2 stk blå kald katode og la meg si det sånn,de lyser mer enn nok opp,og dersom du ikke blir fornøyd så er jo ikke det no krise,jeg mener et katode sett med inverter og feks 2 katoder koster ca til sammen 55+55+85= 195,- www.microplex.no best utvlag mvh 3dProhet2k Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Mulig du kunne vurdere en laser led, jeg har 4stk som lyser opp enormt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå