Deleted__- Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg søkte VK1 Flyfag på Skedsmo VGS 1. mars i år, med Sola VGS på andre plass. I midten av Juni fant jeg ut at jeg heller ville gå på Sola VGS, så jeg sendte et saklig brev til inntakskontoret i rogaland som behandler slikt. De var ganske snille og byttet ønsket mitt og jeg fikk svar idag på at jeg har blitt tilbudt skoleplass der. Ganske fornøyd! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Grattis så masse. Angrer personlig på at jeg ikke tok den retningen istedet for allmenne fag. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 For å være ærlig er det mye flaks som gjør at jeg nå skal begynne der. Når jeg valgte GK Elektro var jeg nesten sikker på at VK1 Flyfag var utopi og jeg slo fra meg tanken. Så fikk jeg høre at en i den andre elektroklassen på skolen min også hadde tenkt tanken om å søke på Flyfag, og jeg bestemte meg for å grave litt og finne ut av ting og forstod at kravene for å komme inn på linjen ikke var særlig høye, og dermed ble det dette. Forøvrig har jeg eid en som gikk i klassen min også. Hun begynte på elektro for å gå på flyfag men sluttet etter et par måneder fordi hun også trodde det var utopi. Hun sa hun sluttet fordi hun ikke fikk seks i snitt og dermed ikke kom inn på flylinjen. Jeg kom inn med 5,04 på første inntak. Ah, eid. Det var et år sløst vekk av hennes liv det. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Til dere som skal begynne på Flylinjen / Skedsmo Jeg har bøker å selge! Både VK1 og VK2! PM MEG Lenke til kommentar
Sleizor Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 For å være ærlig er det mye flaks som gjør at jeg nå skal begynne der. Når jeg valgte GK Elektro var jeg nesten sikker på at VK1 Flyfag var utopi og jeg slo fra meg tanken. Så fikk jeg høre at en i den andre elektroklassen på skolen min også hadde tenkt tanken om å søke på Flyfag, og jeg bestemte meg for å grave litt og finne ut av ting og forstod at kravene for å komme inn på linjen ikke var særlig høye, og dermed ble det dette. Forøvrig har jeg eid en som gikk i klassen min også. Hun begynte på elektro for å gå på flyfag men sluttet etter et par måneder fordi hun også trodde det var utopi. Hun sa hun sluttet fordi hun ikke fikk seks i snitt og dermed ikke kom inn på flylinjen. Jeg kom inn med 5,04 på første inntak. Ah, eid. Det var et år sløst vekk av hennes liv det. 6436824[/snapback] åå herremin eg kom inn på Flyfag me 4 i snitt Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 En i klassen min og jeg fikk også tilbud om å begynne på VK1 Flyfag på Skedsmo, men jeg takket nei da det er et stykke unna. Han i klassen min takket også nei av samme grunn. Jeg hadde 5 i snitt og han hadde 4.6 i snitt. Men, gratulerer med skoleplass da! Lykke til! Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 En i klassen min og jeg fikk også tilbud om å begynne på VK1 Flyfag på Skedsmo, men jeg takket nei da det er et stykke unna. Han i klassen min takket også nei av samme grunn. Jeg hadde 5 i snitt og han hadde 4.6 i snitt. Men, gratulerer med skoleplass da! Lykke til! 6694555[/snapback] Hehe! Flyr dere slike maskiner der? Flyr nok ikke denne til daglig jeg heller serru;) (Er student i psykologi, ikke flyger, hadde ikke bra nok syn) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Man blir da ikke pilot av flyfag, men flymekaniker. Så de flyr nok ingenting. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Man blir da ikke pilot av flyfag, men flymekaniker. Så de flyr nok ingenting. 6731999[/snapback] Begynner de å drikke litt av flybensinen, så tror jeg nok de "flyr" litt i sin egen "flyverden". Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Man blir da ikke pilot av flyfag, men flymekaniker. Så de flyr nok ingenting. 6731999[/snapback] Begynner de å drikke litt av flybensinen, så tror jeg nok de "flyr" litt i sin egen "flyverden". 6732202[/snapback] Riktig riktig! Vet jo at det er flymekanikker men så i ettertid på innlegget at det kunne tolkes slik at jeg mente det var pilotutdanning. NAC har jo utdanningsmuligheter så man blir pilot, men det er dyrt! Var på SAS FA og fløy denne maskinen i februar. I 20 minus spasserte vi bortover mot den store hangarliknende bygningen! Var en rå opplevelse å fly den maskinen. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Man blir da ikke pilot av flyfag, men flymekaniker. Så de flyr nok ingenting. 6731999[/snapback] Begynner de å drikke litt av flybensinen, så tror jeg nok de "flyr" litt i sin egen "flyverden". 6732202[/snapback] Riktig riktig! Vet jo at det er flymekanikker men så i ettertid på innlegget at det kunne tolkes slik at jeg mente det var pilotutdanning. NAC har jo utdanningsmuligheter så man blir pilot, men det er dyrt! Var på SAS FA og fløy denne maskinen i februar. I 20 minus spasserte vi bortover mot den store hangarliknende bygningen! Var en rå opplevelse å fly den maskinen. 6732960[/snapback] Er nok en utrolig følelse å få prøve den ja. Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Man blir da ikke pilot av flyfag, men flymekaniker. Så de flyr nok ingenting. 6731999[/snapback] Begynner de å drikke litt av flybensinen, så tror jeg nok de "flyr" litt i sin egen "flyverden". 6732202[/snapback] Riktig riktig! Vet jo at det er flymekanikker men så i ettertid på innlegget at det kunne tolkes slik at jeg mente det var pilotutdanning. NAC har jo utdanningsmuligheter så man blir pilot, men det er dyrt! Var på SAS FA og fløy denne maskinen i februar. I 20 minus spasserte vi bortover mot den store hangarliknende bygningen! Var en rå opplevelse å fly den maskinen. 6732960[/snapback] Er nok en utrolig følelse å få prøve den ja. 6732982[/snapback] Skal tilbake dit også. Først i oktober, kanskje, men i alle fall i februar. Har originale sjekklister og jeppesenkart og tar med en kompis med samme interesse så blir dette bra! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det er skikkelig artig å fly simulator ja *være med* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå