Grievdus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hei, jeg lagde meg et forum på www.forumportalen.no. og jeg lurte på om det er mulig og få lagt in vedlegg og sånt når man poster der. vet ikke helt om dere kjønner hva jeg mener men :S Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Vedlegg som i "legge opp fil" eller vedlegg som i "legge til tekst fra en annen post" ? Endret 4. juli 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 mener og legge opp fil Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Trukke det går på phpBB forum. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 så kjipt fins det et annet sted man kan lage forum som man kan få det med a? ville vært meget taknemmelig Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Her bruker vi ikke google i alle fall. Link til mod. Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 bruker attachment mod som er linket til selv. fungerer meget bra og har mange muligheter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå