Canute Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Heisann. Jeg vurderer å kjøpe disse to bøkene: Programming Ruby: The Pragmatic Programmers Guide Agile Web Development with Rails Men så blir jo total summen på disse over 200kr. (Totalt £37.54) Hva blir i så fall tollen? Kan jeg lure meg unna ved å bruke "Add giftwrap/message"? Har nemlig hørt at det ikke er toll på gaver. Mvh Knut Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Bøker er fritatt for avgifter, men da må du kke bestille andre ting i tillegg, for da må du betale mva for bøkene også. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Heisann. Jeg vurderer å kjøpe disse to bøkene:Programming Ruby: The Pragmatic Programmers Guide Agile Web Development with Rails Men så blir jo total summen på disse over 200kr. (Totalt £37.54) Hva blir i så fall tollen? Kan jeg lure meg unna ved å bruke "Add giftwrap/message"? Har nemlig hørt at det ikke er toll på gaver. Mvh Knut 6434147[/snapback] toll og merverdiavgift er ikke det samme. grensen for avgiftsfrie gaver er 1000kr. og å feilaktig merke en pakke som gave er en straffbar handling og de fleste bedrifter nekter å gjøre det (med rette). Men som sagt er bøker ikke pålagt merverdiavgift så lenge du ikke kjøper noe annet samtidig Endret 4. juli 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Canute Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Takker så mye Da var det bare å bestill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå