RAMiZES Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei.. Har akkurat vært å kjøpt meg et XFX geforce 7600gt. kjempe fornøyd! men nå skal jeg koble tven til.. får jeg bare svart hvitt.... har vært borti dette problemet før på nvidia kort.. noen ide om hvordan jeg kan løst dette? ? ? Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Når du sier svart/hvitt, mener du "snø"? Har du valgt den rette modusen på TV-en? Har du aktivert TV-ut opplegget på skjermkortet? (Secondary altså) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 hadde samme problemet før med et X600 men det var ikke skjermkorte som var feilen men TVen Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Dersom du har to SCART-innganger; prøv den andre. Ofte bare en som har RGB. Lenke til kommentar
Obix Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Problemet kan ligge i at du har konfigurert tv utgangen til NTSC som er det amerikanske tv systemet og hvis din tv ikke takler dette så vil bildet bli sort / hvitt. Dette kan du endre med å kjøre konfigureringsveiviseren til tv utgangen med hjelp av nvidia driveren og sette tv utgangen til PAL BG. En annen ting som også kan lage problem er når utgangen fra skjermkortet er definert som Super Video og tv inngangen er definert til CVBS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå