OBERST Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Har nå vurdert lenge å kjøpe PSP. Hadde NDS, men likte den ikke.. PSP har jo dette: UMD Spill Musikk Minnekort Trådløst nett Endret 4. juli 2006 av sKILL Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du burde rett og slett se på hvilken som har de spillene som appelerer til deg. Hva du trenger og hvilken behov du har for en håndholdt konsoll.. Liker du Nintendo sine spill best kjøper du så klart DS, liker du PSP sine spill best kjøper du den. Eller kansje du bare vil ha PSP for den har "alt" som ikke DS har... Valget er ditt. Se litt på spill listene til begge to så kansje det hjelper.. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Skal nok se mest på film og høre på musikk.. Spill også da men mest film. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 trur ikke du kan se film på DS. så hvis du skal bruken til og se film så må det bli psp Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Ja skal nok kjøpe PSP skal til Kroatia snart kjegt å ha en ting å se film på.. Men blir så fort lei av sånna spillemaskiner vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
edahl Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Er du glad i MGS, Tekken og Final Fantasy: PSP xD I tillegg kommer drittmange PS1 spill til PSP! Liker den maskina jeg Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Ja skal nok kjøpe PSP skal til Kroatia snart kjegt å ha en ting å se film på.. Men blir så fort lei av sånna spillemaskiner vet ikke hvorfor 6433859[/snapback] Bare pass på å kjøp gode spill når du først kjøper, og som selvfølgelig har lang varighet. Slik som GTA, Burnout, Socom (god online-del), Syphon Filter (også online-del), Ridge Racers osv... Andre typer spill som Luminies, Sudoku osv er jo også spill som varer velig lenge, og man kan bli sittende for å slå sine egne rekorder lenger enn man ønsker Men unngå å kjøp PSP spill som f.eks NFS: MW, King Kong og andre spill som man innbiller seg er like bra på PSP. De er nemlig ikke like bra, så man kan få et veldig dårlig inttrykk av PSP dersom man kjøper "feil" spill til den Nå er jo også minnekort billige, så man får vel et par GB for rundt 600KR. Da slipper man jo også å kjøpe UMD-Filmer. Og som norman over her sier, så kommer jo: MGS, Tekken og Final Fantasy til PSP om ikke så altfor lang tid. Et nytt GTA er jo også på gang. Så det er mye å glede seg til! Endret 4. juli 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
ulven82 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hold deg til Ds psp er som å spille ps2 på en 4.3 tommer skjerm. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Ikke DS har hatt det ble lei.. Kjøper nok PSP mange kompiser har det da laner vi på spilla Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Innlegg totalt blogget for argumentasjon, eller med et useriøst innhold, har blitt, og vil bli fjernet fra denne tråden uten videre advarsel. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Er veldig glad i PSP'n min jeg og hadde ikke klart meg uten den i dag. Den er med på alle bilturer, enten til video, eller som mp3 spiller med fm sender til. Skal jeg på noen annen form for tur eller bort noen plass så er den med som underholding, er jo lekker siden man har alt i ett. En underholdings maskin:) Mange gode spil til den for min del da, er jo glad i bil spill så.. Men finnes mye annet også... Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Kjøp Psp og et par filmer samt Loco Roco. Et av årets beste spill. Lenke til kommentar
Felgen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Kjøp Psp og et par filmer samt Loco Roco. Et av årets beste spill. 6448641[/snapback] Sikkert og visst. Og ett av de få spillene som gjør PSP'en verdt å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå