Gå til innhold

consolen i mafia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du skal cheate kan du like godt bruke +19 traineren til Fairlight. Den gir deg alle cheat-funksjonene (19 stk) på F-tastene mens du spiller.

Slipper å dille med consolekommandoer da.

Kan blant annet gjøre slik at du bare trenger å kjøre 1 runde og vinner uansett i det ufattelig, plagsomme, fordømte, slitsomme, unødvendig racerbilløpet. Prøvde 10 ganger og havna på hodet hver eneste gang..Mafia er blitt mere frustrasjon enn moro syns nå jeg. Ikke artig å reloade samme mission på 10. gangen nei. Og biljakter i 30mph er ikke særlig morsomt heller egentlig.

 

Her er link til alle trainerne:

http://www.megagames.com/cracks/html/t906070_0.htm

 

_________________

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

 

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-10-15 16:07 ]

Lenke til kommentar

Pfeh!! Har cheata meg forbi det møkkabrettet for flere dager siden.

Var en sving med skog på ene sida jeg gikk på hodet hele tida..og sjikanen når man mister veigrepet etter å ha kjørt rett over.

 

Nå sliter jeg med oppdrag der jeg skal eskortere Sandra, dattera til bartendern hjem om kvelden. Først blir vi angrepet av 3 gubber..denger dem. Så går vi rundt hjørnet, og blir angrepet av 3 til. Denger dem. Så sitter bare kjerringa stille ved trappa og roper "heeeeelp we're being attacked! Someone call the police!"..får henne ikke til å røre seg av flekken, selv om det ikke er en eneste levende badguy igjen i hele byen! Får ikke lov å gå ut av bakgata heller uten å faile mission (you lost sight of sandra)..hvorfor vil hun ikke gå videre? bug?

 

_________________

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

 

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-10-15 16:12 ]

Lenke til kommentar

Hm..får fortsatt ikke hun dama til å flytte seg etter jeg har drept alle som er i nærheten (hele back allyen). En kompis av meg hadde ikke dette problemet når han spilte den mission..hva i allverden skal vi som får bug der gjøre da? Legge spillet på hylla? er jo ikke halvveis engang :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-16 17:56, skrev Bitex:

Hm..får fortsatt ikke hun dama til å flytte seg etter jeg har drept alle som er i nærheten (hele back allyen). En kompis av meg hadde ikke dette problemet når han spilte den mission..hva i allverden skal vi som får bug der gjøre da? Legge spillet på hylla? er jo ikke halvveis engang :sad:



 

Skal ikke drepe dem da :razz: Bare slå de til de stikker av.

 

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hva må jeg gjøre for å kommemeg forbi billøpet? Ikke hvordan jeg skal kjøre, men hvordan jukse meg forbi. Har slitt i over to uker nå, er drittlei.. Please help me.... Finnes det en kode eller noe i den duren?

 

[ Denne Melding var redigert av: tma001 på 2002-10-31 23:08 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...