klilleng Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Finnes det noen velassorterte dataforretninger i Asker eller (sentralt) i Bærum? Tenker da ikke på Expert, Elkjøp, Lefdal, men noe alla Datakjeden eller liknende. Og jeg er ikke interessert i et Gule Sider-søk. Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg er ikke så kjent med hva Bærum har å tilby av butikker sånn umiddelbart utenfor Sandvika, men jeg tror ikke det, jeg kan iallefall ikke huske noen i farten. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Du har jo Computercity på Sandvika Storsenter, ved Rema 1000 utenfor. Ellers har du også ei lita sjappe på Lierskogen. Ellers er det vel dårlig med rene datautsalg ja. Computercity har det meste innen data da Endret 4. juli 2006 av abrj Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Du har jo Computercity på Sandvika Storsenter, ved Rema 1000 utenfor. Ellers har du også ei lita sjappe på Lierskogen. Ellers er det vel dårlig med rene datautsalg ja. Computercity har det meste innen data da 6433580[/snapback] Computercity ja.. vet du om de har litt bedre utvalg enn f.eks. Elkjøp? Av småting, kabler, osv? Sjappe på lierskogen kan også være interessant, vet du hva den heter? Det jeg er ute etter er å slippe å bestille "småtteri" fra webshop'er, pga dyr porto og "lang" leveringstid. Endret 4. juli 2006 av klilleng Lenke til kommentar
abrj Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Computercity har mye de, vil nok anslå et det er bedre en Elkjøp osv Tror ikke den saken på Lierskogen har så mye å rutte med, du kan jo skjekke med de på http://www.gulesider.no/gs/companyDetails....lineId=Z0HCDCJM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå