Pazman Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) En dag da jeg prøvde å spille av en videofil over nettet med Internet Explorer (dette fungerer ikke i Mozilla Firefox) stoppet pcen nesten helt opp. Jeg fikk etter hvert opp oppgavebehandling og fikk avsluttet iexplore.exe, og da gikk det fint igjen. jeg prøvde å spille av videoer med Windows Media player, da skjedde det samme og jeg måtte avslutte denne prosessen, samme med Winamp Media Player. Til slutt prøvde jeg å gå inn på skjerminnstillinger og skru av all Hardware aksellerasjon på skjermkortet, og da kan jeg se filmer. Problemet lyder som følger: Jeg må bytte mellom full og ingen hardware aksellerasjon hver gang jeg skal bytte mellom å se på filmer og spille spill. Er det noen måte å fikse dette problemet på. Det er tross alt ganske enerverende å måtte bytte hver gang jeg skal gjøre noe nytt på pcen, for ikke å snakke om når jeg glemmer å skru av aksellerasjonen før jeg ser film. Takker for eventuelle svar. Endret 4. juli 2006 av Pazman Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei! Det høres ut som skjermkortdriverene er problemet. Last ned nye og prøv. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå