Ueland Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei, Har fått noen ønsker om å utvide sportsforumet til å bli en egen sports og fritidskategori, hvilke underforumer kunne dere i så tilfelle tenke dere at blir plassert der? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Var det ikke noen som nevnte ett eller annet om våpen for en tid tilbake da? Kanskje det er rett plass å legge en slik kategori, da våpen både er sport og fritid? RC Hobby ble også nevnt i samme diskusjon, det er vel også fritid? Så da blir det forslag fra meg på, hvis jeg ikke har misforstått fritid's delen du nevner: - Jakt og fiske - Våpen - RC-hobby Endret 4. juli 2006 av Pingla Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Forslag til underforumer som kan inkluderes i en slik kategori: Fotball Sykling Trening (Som i treningsstudio og forksjellige andre treningsformer som jogging ol.) osv. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Tja, ernæring og kosthald kan vere ein passande kategori. Det spørs litt kor mange kategoriar dykk har planer om å opprette. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Trening som i kroppsforming (!) bør ihvertfall være med! Evnt bare flytte Sport/Idrett fra OT til en utvidet kutur og idrett kategori? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jakt og fiske hadde vært noe. Er vel mange her inne som driver med fiske og da kunne det være greit å kastet seg i bølgen med sportfisker sider som popper opp på nettet. http://www.dagbladet.no/dinside/2006/07/07/470926.html Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Forslagene som kommer inn etterhvert tas med i en vurdering blant forumstyret så ser vi hvilke vi tar med i første omgang Lenke til kommentar
Leth@l_We@pon Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jakt og fiske hadde vært noe. Er vel mange her inne som driver med fiske og da kunne det være greit å kastet seg i bølgen med sportfisker sider som popper opp på nettet. http://www.dagbladet.no/dinside/2006/07/07/470926.html 6457409[/snapback] Det er en god idè Da burde våpen (som har vært foreslått tidligere) vært en del av jakt delen av forumet syns jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Styrketrening Utholdenhetstrening Mosjonering Ballspill Sykling Friidrett Andre idretter Jakt og fiske Kosthold og ernæring Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 StyrketreningUtholdenhetstreningMosjoneringBallspillSyklingFriidrettAndre idretterJakt og fiskeKosthold og ernæring 6469825[/snapback] Ord. Men man burde kanskje skille mellom de som bedriver sport selv og de som SER på sport. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Vintersport? Vet ikke hvor utbredt snowboard o.l er her inne, så kansje ikke vits, just a thoought Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) StyrketreningUtholdenhetstreningMosjoneringBallspillSyklingFriidrettAndre idretterJakt og fiskeKosthold og ernæring 6469825[/snapback] Synes en slik inndeling er gunstig, men er litt uenig i oppsettet. Feks så vil fotball falle inn under Ballspill, selv om det kanskje er Norges største sport, ihht aktive utøvere, og "passive" tilhengere. Derimot er sykling en mer snever sport som "alle andre" bare hater når man skal kjøre forbi 4 i rekken(!) Dessuten så er jeg usikker på om forumet er stort nok til å kunne opprettholde disse undertrådene på en levende og aktiv måte. Vil påpeke at dette er slik jeg føler for saken, og at jeg mer enn gjerne tar helt feil... Mitt forslag er som følger; Friidrett Ballspill Styrketrening Kondisjonstrening Kosthold og ernæring Jakt og fiske Vintersport Andre idretter Edit*KissaMcDuck-VS Endret 11. juli 2006 av js79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg