WaterMarked Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Har et problem. Eg får reklame fleire ganger til dagen\natten,og begynner nå å bli drittlei dette. Er det noen måte eg kan sperre for det nummeret som sender ''204560993018999'' pga di sender til alle tider feks mitt på natten så eg våkner. Skulle gjerne funnet ut vilket firma som sender dette dritet og sendt en mail til di pga eg er rimeligt forbanna nå,di sender jo heile veien meiningsløse smser! Håper noen tar seg tid til å svare,for dette er et utruligt provoserende problem. Noen som vett åssen det er å bli vekket mitt på natten nå eg skal på jobb.... Før hadde eg nettcom og eg fikk så sei aldri reklame,det begynte nå eg skiftet til telenor. Endret 4. juli 2006 av terhi Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 ring telenor og gi dem tlf. så blir det vell svarte listet Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Hmm,skal prøve,har sett på heimesiden deres for å se om det var fkes reklamesperre,men eg fant ikke noe. Snakk om sola,fikk faktisk sms nå fra det dritet.... Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 det skal kunne gå ann og stoppe alt sånt ved og sende "STOPP" tilbake til det nummeret du får mld fra hvis ikke, send telenor en mail og be de sjekke saken Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Telenor pleier å stoppe slikt når de får henvendelser. Sørg også for at du er reservert mot reklame i Brønnøysundsregisteret. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Slå av telefonen om natta eller lyden så sover du godt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Tek eg feil om eg seier at reklame via SMS/MMS ikkje er lovlig utan samtykke frå brukar si side? Lenke til kommentar
aerox88 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Tek eg feil om eg seier at reklame via SMS/MMS ikkje er lovlig utan samtykke frå brukar si side? 6437524[/snapback] der har du helt rett men, hvis man f.eks kjøper en ringetone, logo etc på nettet. står det som regel i avtalevilkårene at de sender deg reklame sms. og hvem leser disse vilkårene? hehe Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Har ikke registrert meg på noe,begynte å få det med en gang eg skiftet til telenor. Jaja,venster på simkort fra tele2 nå,champion eller hva det nå heter,det såg ivertfall ut til å være billigere enn det er har nå,har fri60 nå forresten. Hadde netcom før,eg fikk aldri reklame då,synes netcom er betre uansett.... Har noen av dere efaring med tele2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå