Vice Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Selvfølgelig, dropper man norskmoms blir alle varer billigere, nesten helt uten untak. Men det forandrer ikke fakta om at "Triton" er ekstremt overpriset. 6471374[/snapback] I forhold til hva? Og nå snakker jeg Norge spesifikt her. 6471391[/snapback] I forhold til vanlig pris. Vanlig pris/butikkpris på fullversjonen er som sagt 49.99dollar. Dersom du mener Norge spesifikt så er selvsagt "Triton" versjonen billigere dersom man ikke betaler moms på den og siden det er en utenlandsk versjon. Men dersom man heller ikke betaler moms på den utenlandske fullversjonen så er den altså like billig/dyr. Norske butikkpriser vil være dyrere enn alt da man må legge til moms, samt at de fleste velger å legge på en ganske stor fortjeneste. Endret 11. juli 2006 av Vice Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Nå virker ikke Triton igjen! Logger inn men står fast ved updating. Ingenting skjer. Faen og jeg blir irritert. Får jo ikke spilt Endret 11. juli 2006 av avanore Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jaja, men hvis du ikke liker prisen så er det ingen som tinger deg til å kjøpe vice. Ser egentlig ikke på det å ikke ha cover som noen stor nedtur heller. Ikke så ofte jeg sitter å glor på det iallefall. Grunnen til at jeg aldri kommer til å bruke det igjen er at det ser ut som man MÅ være tilkoblet nettet for at det skal funke. Ikke sikker, men ser slik ut. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jaja, men hvis du ikke liker prisen så er det ingen som tinger deg til å kjøpe vice. 6472259[/snapback] Selvfølgelig skal jeg ikke kjøpe den! Ga jeg intrykk av at jeg syntes dette var et bra og flott tilbud?? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Flere som har problemer å logge seg inn på Triton? Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Noen som har testet spillet? Bra? Kom med tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg