Martin A. Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har nå flyttet inn i min egen kåk, og jeg, som de fleste andre, trenger en TV. Men så er spørsmålet. Rundt på markedet er det en drøss med TV'er, og å se gjennom alt som er, blir ikke aktuelt. Derfor spør jeg dere. Hvilken TV får man mest TV for pengene? Har vurdert å ta opp et lån gjennom bedriften, på ca 10000. Da disse + lønningen skal brukes til inventar i leiligheten. Stort sett bare småting jeg trenger, da den var ferdig møblert. En TV står da øverst på prioriteringslisten. Hadde vært fint om den hadde kosta under 10.000,-. Og jeg tar helst imot anbefalinger fra brukere som har erfaring med TV'en. Ikke noen som kjenner en som kjenner en kar som så på TV'en i Sverige. Mvh, Martin Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Viewell 32" LCD TV - HD-ready VMD3200P fra mpx for eksempel? 7995,- på tilbud. Kjøpte den her selv, men får den ikke før mandag. Den virker iallefall lovende.. skal brukes til PS2, Xbox og PC for min del. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Kan noen lett forklare meg hva "HD-ready" er? Den TV'en så grei ut, men tror jeg venter til bestefar er ferdig med ferien. Jobber på Euronics, og får derfor alt til innkjøpspris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå