efikkan Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Spillet er morsomt og originalt. (ivertfall morsomt for nordmenn) Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 har spilt dette spillet før å må si dette er de beste spille EVER Lenke til kommentar
GA Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Til de som sliter med å finne ut av ting, jeg fant plutselig en walkthrough i mappa spillet blir installert i, der står det meste. Spillet er genialt, skulle bare vært lengre! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har fått fjerna Bia å skal ha tak i ostehøvelen.. men finner den ikke Noen som vet hvor den er? 6592342[/snapback] Den er bak døra. Lenke til kommentar
GA Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nei det er den ikke! Bak døra er en tryllestav, prøv den med hatten... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nei det er den ikke! Bak døra er en tryllestav, prøv den med hatten... 6596127[/snapback] Ah, stemmer. Er trøtt Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 whooo.. Monkey Island! Utrolig artig spill Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Dette er det råeste jeg har prøvd på år og dag. Lo konstant gjennom hele spillet, kommentarene er HELT fantastiske, språket likeså. Massevis av herlige smådetaljer. Likte spesielt kommentaren han kommer med Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): etter at bien blir truffet av toget. Legg også merke til at det ligger en "Porridge Recipe" i installasjonsmappen. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 kan noen poste noen bilder fra spillet? sitter på jobb så jeg kan ikke innstallere det her Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Genialt spill. Har ikke spilt så mye da, men uansett. :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hahaha! for en grafikk! Ler så jeg griner! Konge spill, men jeg orker ikke å se på den grafikken lenge nok. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Graver opp igjen tråden... for å si at det tydeligvis jobbes med en oppfølger ifølge hjemmesiden hans. Den ble visst utsatt til jul, men kommer kanskje ut i år. Jippi Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg kunne betalt for en oppfølger. Han burde slippe den på Steam. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Takk for påminnelsen om dette spillet. Spilte det ikke ferdig den første gangen, husker jeg. Vet ikke hvorfor, da det slettes ikke er vanskelig. Var litt morsom den bonusdelen, men så er da også hele spillet hylende morsomt uansett! Humoren til typen er herlig, og en skal være temmelig sur for å ikke flire godt noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå