Galdrafadr Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har en Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 og av en eller aen merkelig grunn har noe dritt / klissete komt ned i scorlleren og gjort både høyre museknapp og scrollinga ELENDIG. Jeg pleier aldri å drikke brus ved pcen, jeg har ikke hatt dette problemet før jeg merket det for ikke så lenge siden, jeg kan ikke huske å ha sølt noe der, og konkluderer med at det må ha vert en kammerat eller søstera mi e.l. Men uansett hvem som gjorde det så er det irriterende å spille med. Så spørsmålet mitt er om det er mulig å ta av dekselet, og "vaske" tørke eller skrape vekk det som klistrer knappene mine. Jeg kan ikke se noen form for skrue eller feste på dekselet, men det må jo gå ann? å røske til bak på musa er vel kansje ikke det smarteste, vil ikke ødelegge musa! Takker for svar Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 er vel noen skruer under de "pads" greiene under, tror det var slikt med v3'n min hvertfall. vasking burde gå helt fint det, bare sålenge du lar den tørke skikkelig godt før du setter den sammen og fyrer den opp igjen. strøm og våt elektronikk er ikke så gode venner. Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 etter jeg skrev posten tenkte jeg på padsa ja.. "de skjuler noe garantert!" =D Og så klart er jeg varsom med vann og elektrisitet! Får se hva jeg kan gjøre. takker for kjappt svar! Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 jadda.. nå er musa skrudd opp, stressa max, men det gikk. Det å få ut selve mouse-wheelen var et mysterium, men jeg klarte å vinne over de onde kreftene til slutt. Etter en god rensing med q-tips, max stress å sette den sammen og utallige leitinger etter skruer som prøver å stikke av og ledninger som vrir seg der de ikke skal, er musa på plass slik den skal. Den fungerer akkurat som ny! herlig! nesten som formatering =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå