-Alex- Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Hei, hvor kan jeg bestille ny gassarm til min 9,9 tohatsu slik at jeg får 15hk ut av den, billigst mulig! Takker for svar. Endret 4. juli 2006 av surlest Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei, hvor kan jeg bestille ny gassarm til min 9,9 tohatsu slik at jeg får 15hk ut av den, billigst mulig! Takker for svar. 6432687[/snapback] Tror nok du må inn med oppdateringer innen drivstoff/luft tilførsel eventuelt tenning. Dette kan være alt fra ny forgasser,pakninger,blomberinger til sperrer på tenning. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg snakket med en tohatsu forhandler, han sa det var kun å bestille en gassarm og justere tenningen så fikk jeg omlag 16 hk. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg snakket med en tohatsu forhandler, han sa det var kun å bestille en gassarm og justere tenningen så fikk jeg omlag 16 hk. 6436553[/snapback] Meget,... mulig på suzuki 9.9 hk 97 mdl ble jeg anbefalt av den lokale selger og (demontere) en skrue under svinghjul, og ta den helt vekk som han sa så ikke svinghjulet kjørte seg fast. Ved tlf til 3 stk andre større selgere fikke jeg likelydende beskjed: sett inn ny 15 hk forgasser, og jeg så gjorde etter og ha bestilt den, fjernet aldri noe (skrue) og motoren vart vesentlig sprekere. Endret 6. juli 2006 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Ok Får kontakte forhandler når jeg har fått tak i penger, hehe Lenke til kommentar
CityBoy Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Har lest litt på noen andere skriv, og de sier at man ikke får ut alle 15 hkene før man fjerner skrua og bytter forgasser. og skal vedde får at det bare er en skrue eller noe i gassarmen som må fjernes får at du skal få trimma motoren, forhandleren villig sikkert bare få deg til å kjøpe en hel arm får å tjene penger Endret 21. juli 2006 av oysrober Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Har lest litt på noen andere skriv, og de sier at man ikke får ut alle 15 hkene før man fjerner skrua og bytter forgasser. og skal vedde får at det bare er en skrue eller noe i gassarmen som må fjernes får at du skal få trimma motoren, forhandleren villig sikkert bare få deg til å kjøpe en hel arm får å tjene penger 6534220[/snapback] Hvis det eventuelt skulle finnes en skrue under svinghjul måtte den være der for å stoppe den dreibare tenningsskiva, men denne går fullt ut hos meg så det er ingen ting der og hente, og forskjellen på de 2 stk forgassere var ganske stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå