soccet Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Må jeg merke de mappene/filene som delt, for å kunne kopiere dem til client maskinen.? Eller hvor kan jeg endre det slik at jeg får full tillgang på maskinen? Har xp pro. bruker NetMeeting Remote Desktop Takker for svar. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 må vell ha en delt mappe og legge ting inn på client pc. det kan hende at clientpc har noen speringer liggende inne. Lenke til kommentar
soccet Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 må vell ha en delt mappe og legge ting inn på client pc.det kan hende at clientpc har noen speringer liggende inne. 6432690[/snapback] jupp.. får prøve å se.. Takker Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Fremgangsmåten er forklart nederst på denne siden: (How to gain access to local files) http://support.microsoft.com/default.aspx?...;313292&sd=tech Lenke til kommentar
krolf Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Dette er noe du må velge før du starter Remote Desktop. Når du starter RDP velger du OPTIONS, deretter går du på arkfanen Local Resources, ved LOCAL DEVICES, huker du av DISK DRIVES. Deretter logger du på, markerer fila og velger copy. Gå så på skrivebordet til den maskinen du sitter på og høyreklikk. Da starter filoverføringen automatisk. Når overføringen er ferdig vil vinduet med komandoen PASTE eller LIM INN dukke opp, da trykker du på den. Kjellvez var raskere da... Endret 4. juli 2006 av krolf Lenke til kommentar
soccet Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Fremgangsmåten er forklart nederst på denne siden: (How to gain access to local files) http://support.microsoft.com/default.aspx?...;313292&sd=tech 6432727[/snapback] [/quote Takker Lenke til kommentar
soccet Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Takker til dere begge.. hehe Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ikke takk så raskt. Ser nå at du bruker Netmeeting. Da er det ikke sikkert du har samme mulighetene. Fremgangsmåten her dreier seg om "Remote Desktop Connection" programmet. Lenke til kommentar
soccet Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Ikke takk så raskt. Ser nå at du bruker Netmeeting. Da er det ikke sikkert du har samme mulighetene.Fremgangsmåten her dreier seg om "Remote Desktop Connection" programmet. Jupp. men jeg bruker "Remote Desktop Connection" programmet for å koble meg opp.. Det funka fett det... SÅ TAKKER IGJEN heheheheh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå