Gå til innhold

Ny saints row video

Anbefalte innlegg

er dette spillet en etterligning av GTA? hvis ja.. så har jeg isaffal noe og spille til GTA 4 kommer :p

6453140[/snapback]

Har du ikkje fått det med deg? Alle spill som innebærer. 3.pers synsvinkel,biler og byer,og som har kommet etter GTA3 er oppgulp og reint plagiat av nettopp GTA3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er dette spillet en etterligning av GTA? hvis ja.. så har jeg isaffal noe og spille til GTA 4 kommer :p

6453140[/snapback]

Har du ikkje fått det med deg? Alle spill som innebærer. 3.pers synsvinkel,biler og byer,og som har kommet etter GTA3 er oppgulp og reint plagiat av nettopp GTA3.

6453623[/snapback]

Vel etter å ha sett den filmen så kan jeg ikke si annet en at det er mer en det du sier som får det til å likne på GTA. Det ser nesten ut som de har copy pasted koden til GTA og lagt på bra grafikk.

Se for eksempel på kartet.

Stilen

++

Lenke til kommentar
Gleder meg til dette ja, men så dere alle feilene??

1. Han kjører på en fyr og han ruller oppe op taket og da han reiser seg fra bakken igjen er han plutselig på taket av bilen igjen?

2. Kameraet går inn i veggen når han løper på gaten.

3. Fyren som går inn i bilen bak åpner døren, så lukker den seg igjen og mannen går gjennom døren.

4. Han kjører inn over en gate og plutselig kommer det fram ett gjærde og noen ting. (som han krasjer i)

5. Da de går inn i bilen mot slutten lukker og åpner den ene døren seg uten grunn to ganger.

Så det virker litt "buggy" men håper de fikser dette

6450435[/snapback]

Vel, vel, vel...

Med tanke på bug`sa vi ser her så kanskje dette er en EKTE GTA-rip-off....

Uansett! Elsker GTA med de feila som serien har, og dette ser veldig likt ut! Gleder meg!

Lenke til kommentar

6453140[/snapback]

6453623[/snapback]

joa hehe. sry.

noen som vet når dette kommer ut?

har ikke fulgt med dette spillet før, men tror jaggu jeg skal gjøre det :thumbup:

Lenke til kommentar

1. THQ has announced that its upcoming open-world action adventure game, Saints Row, is scheduled to ship to North American retailers on August 29, 2006

2. THQ and Volition have announced the exact date the demo of Saints Row will hit Xbox Live Marketplace:

"Gamers will be able to get their hands on a single player demo from Saints Row at the beginning of August. The demo is slated to release through Xbox Live Marketplace on August 1st and it will also be available on the Official Xbox Magazine cover DVD"

3. Mye info på denne siden: http://games.teamxbox.com/xbox-360/1217/Saints-Row/

Lenke til kommentar

6453140[/snapback]

6453623[/snapback]

joa hehe. sry.

noen som vet når dette kommer ut?

har ikke fulgt med dette spillet før, men tror jaggu jeg skal gjøre det :thumbup:

6453984[/snapback]

Fant dette på ToTheGame ...

UK RELEASE: 01-Sep-2006 (Upcoming)

NORDIC RELEASE: 01-Sep-2006 (Upcoming)

US RELEASE: 29-Aug-2006 (Upcoming)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...