BlastyTrasty Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 http://www.gametrailers.com/player.php?id=11649&type=mov Dette gleder jeg meg mer og mer til. Og det faktum at det er så mange tøffe skuespillere med som har voice-overs gjør det ikke mindre tøft for å si det sånn Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Stilig Vet noen om hvordan multiplayer delen blir? Har lest at man kan spille 2player på en xbox, og man kan spille sammen over xbox live. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) hoho, vil ha nu! Endret 4. juli 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Dette her ser bra ut Animasjonene er helt rått Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Rip-off eller ei; dette havner nesten garantert i hylla mi! Tror det venter mange timer med morro inni coveret på dette spillet. Avventer naturligvis omtalene fra Gamespot, IGN etc, men det lover veldig, veldig bra. Herlig grafikk! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Stilig Vet noen om hvordan multiplayer delen blir? Har lest at man kan spille 2player på en xbox, og man kan spille sammen over xbox live. Stemmer dette? 6432903[/snapback] Jeg tror jeg har lest en plass på nettet (av alle ting) At multiplayer delen kom til å være av flere moduler. Du har vel de klassiske deathmatch etc. Men så er det også et stort Turf mode, som handler om at du er i en gjeng med noen på nettet eller danner en gjeng (alla en klan) som da skal ta over områder i byen og få respekt. Slik som i GTA San Andreas. Det kan være ganske så kult. Men deathmatch er egentlig nok for meg. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Men så er det også et stort Turf mode, som handler om at du er i en gjeng med noen på nettet eller danner en gjeng (alla en klan) som da skal ta over områder i byen og få respekt. Slik som i GTA San Andreas. Det kan være ganske så kult. 6433420[/snapback] Det høres jo dritfett ut! Samle en gjeng på ene siden av byen. Lade opp, hoppe inn i biler og storme ned main street for et skikkelig gjengopprør. Skal ha tungen rett i munnen når en svinger med UZI-ene da. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Men så er det også et stort Turf mode, som handler om at du er i en gjeng med noen på nettet eller danner en gjeng (alla en klan) som da skal ta over områder i byen og få respekt. Slik som i GTA San Andreas. Det kan være ganske så kult. 6433420[/snapback] Det høres jo dritfett ut! Samle en gjeng på ene siden av byen. Lade opp, hoppe inn i biler og storme ned main street for et skikkelig gjengopprør. Skal ha tungen rett i munnen når en svinger med UZI-ene da. 6434567[/snapback] Virker meget bra ja. tror jeg leste det på gamespot. men kan ikke bekrefte det helt sikkert. Men virker jo ganske sansynlig i det minste at de har en slik mode. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Noen andre enn meg som så bilde-splittinga? Jaja, bryr meg ikke en døyt. Dette spillet skal jeg ha. Det faktum at det er en GTA klon bryr meg heller ei - tenk på det som en forbedret utgave av GTA... Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Gleder meg til det kommer ut! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ser bra ut dette, blir en slags GTA4 før GTA4 kommer. Får bare håpe sluttproduktet holder samme kvalitet Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ser meget bra ut. Føler ikke der er noen framerate issues som det var på e3 demoen. Dette så ganske så smooth ut. Virker ganske så gøy Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Den 'turf-mode' saken mener jeg å ha hørt om i et intervju. Virker kanonfett! Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Gleder meg til dette ja, men så dere alle feilene?? 1. Han kjører på en fyr og han ruller oppe op taket og da han reiser seg fra bakken igjen er han plutselig på taket av bilen igjen? 2. Kameraet går inn i veggen når han løper på gaten. 3. Fyren som går inn i bilen bak åpner døren, så lukker den seg igjen og mannen går gjennom døren. 4. Han kjører inn over en gate og plutselig kommer det fram ett gjærde og noen ting. (som han krasjer i) 5. Da de går inn i bilen mot slutten lukker og åpner den ene døren seg uten grunn to ganger. Så det virker litt "buggy" men håper de fikser dette Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 som de fleste spill produsenter er de ærlige iallefall mot alle buggsene sine og ikke later som alt er strålende ok.. Til vi som brukere får oppleve alle de feilene når vi kjøper spillet dems.. Synes det ser ganske fett ut Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 som de fleste spill produsenter er de ærlige iallefall mot alle buggsene sine og ikke later som alt er strålende ok.. Til vi som brukere får oppleve alle de feilene når vi kjøper spillet dems.. Synes det ser ganske fett ut 6451160[/snapback] GRAW hadde jo "gone gold" men det var jo masse "bugs" fordet. Ubi var ikke så ærlige Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 3. Fyren som går inn i bilen bak åpner døren, så lukker den seg igjen og mannen går gjennom døren. 6450435[/snapback] Du har sikkert rett med de andre (gidder ikke sjekke) men denne buggen var at først åpnet han døren for så å lukke den igjen. Etter det hoppet han igjennom vinduet. Noe som var ganske kult Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 3. Fyren som går inn i bilen bak åpner døren, så lukker den seg igjen og mannen går gjennom døren. 6450435[/snapback] Du har sikkert rett med de andre (gidder ikke sjekke) men denne buggen var at først åpnet han døren for så å lukke den igjen. Etter det hoppet han igjennom vinduet. Noe som var ganske kult 6451518[/snapback] Det trodde jeg også først, men om du følger litt bedre med kan du se at han setter seg vanlig inn i bilen gjennom bildøren!! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 3. Fyren som går inn i bilen bak åpner døren, så lukker den seg igjen og mannen går gjennom døren. 6450435[/snapback] Du har sikkert rett med de andre (gidder ikke sjekke) men denne buggen var at først åpnet han døren for så å lukke den igjen. Etter det hoppet han igjennom vinduet. Noe som var ganske kult 6451518[/snapback] Det trodde jeg også først, men om du følger litt bedre med kan du se at han setter seg vanlig inn i bilen gjennom bildøren!! 6451640[/snapback] Vel, det er ikke en feil som får spillet til å virke mindre spennende for min del. Tror jeg husker at San Andreas også hadde et par bugs. De hadde faktisk en bug som de fremdeles blir saksøkt for...... Tror nok dette blir bra Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 er dette spillet en etterligning av GTA? hvis ja.. så har jeg isaffal noe og spille til GTA 4 kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå