Tokse Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Lurer på om denne musa passer til meg: Creative Mouse FreePoint 3500 USB & PS2, Retail, 800dpi Kan jeg koble mottakerenheten til både USB og PS2? PCen den skal brukes på har bare USB 1.1, som er ganske tregt, så vil helst koble den til PS2. Vet ikke om det har noe å si at det er USB 1.1 men.. Bordet PCen står på er omtrent 3 meter unna stuebordet, der jeg også vil bruke musa innimellom når jeg kjører film fra hardisken på TVen i stua. Vil signalene fra mottakerenheten nå bra de 3 meterne ut til stuebordet? Det er ingen fysiske hindringer mellom. Blir batteriene fort brukt opp? Skal ikke bruke PCen så mye til spill, men fungerer den greit til det og? Endret 4. juli 2006 av Tor79 Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Lurer på om denne musa passer til meg: Creative Mouse FreePoint 3500 USB & PS2, Retail, 800dpi Kan jeg koble mottakerenheten til både USB og PS2? PCen den skal brukes på har bare USB 1.1, så vil helst koble den til PS2. Vet ikke om det har noe å si at det er USB 1.1 men.. Ja, det kan du. Det skal fungere bra ! Bordet PCen står på er omtrent 3 meter unna stuebordet, der jeg også vil bruke musa innimellom når jeg kjører film fra hardisken på TVen i stua. Vil signalene fra mottakerenheten nå bra de 3 meterne ut til stuebordet? Det er ingen fysiske hindringer mellom. Det skal ikke være noe problem, har selv en Logitech mus og bruker denne opptil 5-6 meter fra mottakerenheten. Blir batteriene fort brukt opp? Skal ikke bruke PCen så mye til spill, men fungerer den greit til det og? Det kommer selvfølgelig an på bruken, har hatt trådløs mus i ca. 1 år, har byttet batterier 2 ganger. Den fungerer fint til spill, dette er ikke en utpreget "gamer mus", men er mer en "allround mus" som passer til det meste. 6432382[/snapback] Endret 4. juli 2006 av iggipop Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Trådløse muser kan funke ganske langt. Opp til 4-5 meter tror jeg. Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Flott, takk for tips! Hun er litt skeptisk til fargen men...vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hvis du skal spille, bør du ha tråd på musa. Heller kjøpe en billig trådløs mus som du kan ha i tillegg. Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 har kjøpt musa nå, den hadde desverre bare rekkevidde på 1,8 meter så den når ikke ut til stuebordet skikkelig Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Huff! Men du kunne gjort litt mer rescearch før du kjøpt.. Men kjøpe en mus med "tråd", bare at ledningen er lengere enn normalt. Hvis det finnes da xO Lenke til kommentar
eNt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Bl33der: USB forlengere holder lenge de, og etter hva jeg har merket gjør de ingenting med hastighet og ytelse. JEg har brukt forlenger til gaming, og jeg merket ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå