espman Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 SMC Networks har lansert TigerSwitch 1000, det nyeste tilskuddet til høyytelses switch-serien TigerSwitch. Les mer Lenke til kommentar
ekm Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Noen som har erfaring med SMC sine nyere modeller? Var jo en periode de gjorde større nytte som varmeovner enn nettverkutstyr (har fortsatt en SMC router på hytta som har fått påmontert div. kjøleribber og endelig har blitt stabil - men fortsatt blir så varm at jeg aldri kan fatte at den har blitt lagt ut for salg) Lenke til kommentar
dios Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Der jeg jobber, har vi positive erfaringer med D-Link DGS-3324SR, men det er jo en ganske mye dyrere modell som også kan stackes med flere switcher. Prisen gjør SMC-switchen veldig fristende for kontorbruk. Det er såpass lite penger at man (som bedrift) like gjerne kan prøve, men ut fra personlige erfaringer er jeg mer fristet til å prøve D-Link DGS-3024, som ser ut til å ha liknende egenskaper til en tilsvarende pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå