Gå til innhold

Unlocke xp2200 ,,,på'n igjen

LiTe

Anbefalte innlegg

Har letet litt rundt, men sikkert ikke godt nokk.

Åssn unlocker man en xp2200.

den er jo ulik xp2100 og nedover.

hadde jo håpa at det er så enkelt som å tegne over L1 bridgen, slik som i gamle dager. men så morsomt skal vi sikkert ikke ha det,eller?

noen som vet om en guide, bilde som viser en unlocka xp2200??

Takker folkenz!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for å låse op en xp 2200 skal man ifølge forum på amdmb.com tegne en forbindelse mellom den siste broen på L3 lag en liten U så slipper du å fylle det laserbrendte sporet , dettte skal låse opp multiplier fra 13x og nedover "IKKE OPPOVER"

Men det er vel det som teller slik at man kan kjøre høyere frontsizebus. eller ??

:wink:

Lenke til kommentar

Quote:

flydman skrev (2002-10-15 20:37):

for å låse op en xp 2200 skal man ifølge forum på amdmb.com tegne en forbindelse mellom den siste broen på L3 lag en liten U så slipper du å fylle det laserbrendte sporet , dettte skal låse opp multiplier fra 13x og nedover "IKKE OPPOVER"

Men det er vel det som teller slik at man kan kjøre høyere frontsizebus. eller ??

Quote:

flydman skrev (2002-10-15 20:37):

Va egentli ikke det eg tenkte på, siden jeg er litt skeptisk på hvor høy frontsidebus jeg kan kjøre tenkte jeg på å stille opp multiplyeren ett lite hakk.

har et msi k7t ultra ARU hovedkort...

hvor høy fsb tør jeg kjøre?

har 2x 256mb apacer cas2 ram 2100+

asus geforce3

og annet dilldall....

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-16 11:52, skrev LiTe:

hvor høy fsb tør jeg kjøre?

Det er bare å prøve.. Gå forsiktig oppover til maskinen din blir ustabil eller oppfører seg merkelig på noen som helst måte. Så klokker du ned igjen, til maskinen er helt stabil. Hvis du vil, kan du jo øke spenningen på ram og prosessor, men da utvikler de betraktelig mer varme, og trenger derfor effektiv kjøling. Ditt valg... :smile:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...