Hurley Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har da altså problemer med skjermkortet mitt, et POV 6800GT. Først trodde jeg det var skjermen, men etter å ha testet et annet skjermkort så fant jeg ut at det ikke var det. Det var litt støv i vifta på skjermkortet, så kan problemet være at det har overopphetet? Vil det kunne oppføre seg på denne måten da? Opplevde små artifacts for 1 uke siden, men da gikk de bort av seg selv. Har fjernet støv og lagt på artic silver nå, men det hjalp ikke stort. Byebye 6800GT? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Høres ut som en pipeline er defekt. Last ned Riva Tuner fra guru3d.com og prøv å deaktivere/aktivere (noe arbeide innebærer her i å finne den defekte pipen). Når du har funnet riktig så lar du den være deaktivert. Bedre med et kort som noenlunde fungerer enn ikke noe kort i det hele tatt. Pokker det ble uoversiktlig-- håper du skjønner alikevel! Hvordan låse opp pipelines 6800 serien guide Denne guiden er fin! En ting også. For mye kjølepasta er ikke bra! Ciao Endret 4. juli 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Jepp, den skjønte jeg, Tusen takk! Skal prøve, hører du ikke noe mer fra meg, så er du helten min denne uken. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 om det fungerer vær snill å legge inn svaret her. Da får andre ta del i erfaringen! Ciao :-) Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Det var ikke det tror jeg. Eller det kan forsåvidt være det, men problemet er at jeg ikke kommer meg inn i Windows når jeg har det skjermkortet i. Har onboard skjermkort, men det funker ikke sammen med agp-kortet. Kom meg inn i Windows en gang med agp-kortet, men da funket ikke nettverkskortet. Sjekket IRQ og det skulle ikke være noen problem der... Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Gå inn i bios og deaktiver det integrerte skjermkortet. Da burde det funke med 6800GT kortet. Ciao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå