chipmann Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) hei! Nå har jeg akurat blitt ferdig med den første "store nettsiden min", og jeg ønsker kritikk. Jeg vet at mange folk kommer til å si at den er veldig kjedelig, men jeg er ute etter litt "snill" kritikk slik at jeg kan forbedre den Dette er nettsiden. Jeg har vist den her på forumet en gang, men da var det bare et enkelt forum. Nå har jeg lagt til noen pager. Husk å ha nettleseren i full størrelse Jeg er klar for kritikk Endret 4. juli 2006 av chipmann Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 det var egentlig ikke så mye på siden bortsett fra forumet. og prøv kansje og få med litt mer farger Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Ok, jeg skal prøve, men jeg oppdaget nå et lite problem... I forumet, når jeg klikker på login eller logout eller administrasjons-panel, så kommer det opp: "Page not found". Noen som har en ide om hvorfor kanskje? jeg er fremdeles åpen for kritikk Endret 4. juli 2006 av chipmann Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) prøv med litt mer luft inni "textboksen". Den står klint inn til "veggen". Hvis du i tillegg får litt mer farger så kan den bli bra men ellers likte jeg designet edit: page not found greiene: kan hende at du har kalt fila (med html) for noe annet enn det som står i linken. Endret 4. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Takk for kritikk hittil. jeg har fikset forumet. Det var så mye galt som jeg ikke skjønte noe av, så jeg laget et nytt forum i stedet. Mer kritikk? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hmm... Jeg vil ikke lyge. Den var rett og slett stygg. -Lag en .Css-fil istedet for å ha det i html filen. Mer rydig den veien. -Bruk mer farger. -Ikke bruk table's. -Det ser ut som om den logo greia i headeren har blitt strukket i paint. -Fix en header som sier litt om hva siden egenklig handler om. -Fix en slogan (kommer ikke på det norske ordet for det.) -Litt mere "stash" hadde ikke drept noen (håper jeg) Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 -Fix en slogan (kommer ikke på det norske ordet for det.) 6432769[/snapback] det heter slagord btw. on-topic: fiks litt mer på siden og litt farger så skal du se at det er lettere å like den Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Headeren virker ikke i FF. WYSIWG er ille, les på www.htmldog.com og kod i notisblokk2! -Lag en .Css-fil istedet for å ha det i html filen. Mer rydig den veien. Det hjelper nok lite å si det til en fyr som nettopp har laget sin første wysiswg webside. Les på linken over, htmldog er et bra sted! Bytt tekstype er du snill, gjenre en uten serifer. Her ser du forskjell på serif og ikke serif, om du ikke visste: http://en.wikipedia.org/wiki/Serif Resizing av bilder bør gjøres i PS eller Irfanview, ikke i paint. Er ellers enig i Busees utsagn. Flott at du ikke spammer siden full av sidetellere, copyrights, "siden funker best i 800*600" osv. Endret 4. juli 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Takk for kritikk Det var ikke sååå fælt. Jeg skal se hva jeg kan gjøre og bruke tipsene deres til å prøve å forbedre siden Endret 4. juli 2006 av chipmann Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg begynte med å gjøre forumet litt større... Ta en titt på det nå Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ganske kjedelig skin/theme på forumet, så du bør nok (etter min mening) skifte det til et eget/annet. Tips: Det beste hadde vært om forumet og hjemmesiden hadde vært bassert på det samme. Samme skin/theme liksom. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Dette kunne hvert en grei webside. Men bruk farger! Se på siden din den er GRÅ GRÅ GRÅ, HVIT og litt svart :!: Og et lite lyspunkt med lysblå! Skaff deg et banner, hva heter siden? Hva handler den om? Det er viktig med et banner slik at du kan fortelle den besøkende om hva denne siden handler om og hvem den handler om. Skaff deg en bakgrunnsfarge. Du kan finne fine farger på colormatch.dk! Lag en padding i innholds feltet. (mellomrom mellom kanten og teksten) Om du gjør det jeg har sagt vil siden din bli mye bedre tror jeg Lykke til videre Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Ja, det er ikke sikkert jeg klarer alt det, men jeg skal prøve Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har du photoshop eller lignende i det hele tatt? Last ned trailen av photoshop eller GIMP (gratis) og prøv deg fram litt! Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Ja, jeg har photoshop (trial), men jeg har ikke fått tid til å prøve meg ordentlig frem. Skal se om jeg kan få gjort det nå snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå