Gå til innhold

Den store Conroe overklokkingstråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på en ting her .. skal ha meg en 120mm vifte til NINJAen min, og den skal være *STILLE, STILLE OG STILLE* men effektiv. Noen tips?

7596413[/snapback]

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SXIXP7414&mcat=c351 den var da veldig stille da.. tror den er ganske effektiv også :hmm:

7596431[/snapback]

Tror?

NB: Vi gjør oppmerksom på at med mulig unntak av 40- og 60mm modellene er reellt støynivå på SilenX-viftene dessverre ligger et godt stykke over det produsenten oppgir.

Fint om du / dere har erfaringer med viftene ;)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt noen 120mm vifter, og Papst viftene stikker av med seieren for min del mht Støy/Pris/Luftmengde. Det er forresten den roligste av Papst viftene som sitter i MIST 500W PSU.

I atrikkelen som Sablabra refererer: http://www.silentpcreview.com/article695-page1.html så kommer vel kanskje Papst 4412 serien best ut når man tar hensyn til alle faktorer.

Endret av Troxx
Lenke til kommentar

Einaste forskjellen eg kan sjå på setta er at, det eine har kun 1 brikke på 1 gb, mens det andre har 2 brikker på 512 MB

Eg ville ha kjøpt det med 2 brikker, for då får du Dual Channel

Altså Corsair TWIN2X 6400 DDR2

Endret av Bobby1
Lenke til kommentar

hcnielsen jeg skjønner at du ønsker brikker som er gode overklokkere og ikke koster så mye penger, men PC'n din blir raskere med brikker som ikke overklokker så bra, men mer minne. Altså 2 x 1GB. 2GB RAM er ett must i dag, spessielt hvis du har tenkt å kjøre Windows Vista!

Hallo liksom er det noen som i det hele tatt kjøper 1GB RAM i disse dager!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...