The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Vel Abit AW9D-MAX skal klare mer enn 390 ! Er jo folk som har klart 470 med bare litt mer volt .. skjønner ikke hva jeg gjør feil ...... Edit: Jeg skal for første gang i dag slenge alt ut over skrive pulen koble til vann kjølinga og se hvor langt jeg kommer men før det må dere forklare åssen jeg for en ORB på futuremark.com ! Edit2: Skal også prøve med x6 på multi så jeg er sikker på at det ikke er CPU som stopper meg .... Endret 3. desember 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har klokket litt på min e6300 på gigabyte DS-4 nå, kommer greit opp i 3150mhz med alt av volt på auto. Men nå vil ikke minnet lengere, men git jeg det mere strøm så klarer det opp i 1000mhz. så da må jeg sette alt av volt på manual. Hvor mye volt burde de forskjellige tingene ha? DIMM Overvoltage control PCi-E Overvoltage control (G)MCH Overvoltage control FBS Overvoltage control CPU Overvoltage control cpu liker seg på 1.4 volt, og jeg gir minnet så mye jeg kan +0.750. Men hva med det andre? Hvor mye burde jeg sette disse på? Jeg er ute etter 24/7 klokk så har ikke lyst til å sette så extremt mye volt på de. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Igen som kan hjelpe meg med åssen jeg for ORB til 3Dmark06 ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Igen som kan hjelpe meg med åssen jeg for ORB til 3Dmark06 ? 7413389[/snapback] Kjøpe Pro-lisens? Jeg tror Futuremark ser potensialet for litt inntjening når "gud-og-hvermansen-noobs" kjøper Conroe og poster innlegg-på-innlegg i tråder som denne og andre.. og "konkurrerer" i 3DMarks. En som har råd til to stk 79000GTO.. dyre hk/CPU'er for "Conroe" klarer den lille utgiften der.. :!: Dersom du er "bitt av basillen" når det gjelder benching.. ja da har du lisens for alle de benchmarkprogs du bruker.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vel det er ikke mye men akurat nå så kan kan jeg ikke det .... Det skal være mulig å laste opp et resultat på basic edition, men jeg vet ikke hvordan kommer bare til der du samenligner scoren med andre på samme system ol. Trenger validering til EVGA konkuransen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) På E6300 - E6700 så kan du ikke det, men har du X6800 så har du ulåst multiplier 7411937[/snapback] Joda, klarer fint å stille på multiplier, jeg Om jeg forstod rett: Så lav som mulig multiplier med så høy bus som mulig = bra? Endret 3. desember 2006 av loathsome Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Trenger validering til EVGA konkuransen 7413830[/snapback] OK.. Men er det ikke bare å gå til "Project Manager".. og fjerne det resultatet du evt. har publisert? Dersom de (FM) ikke har endret noe nå nylig så kan du vel fremdeles poste inntil 5 resultater hvorav kun ett kan publiseres? Dersom de virkelig har sperret dette for "Basic Edtion" er min mistanke om å ønske å tjene mer penger på sine "benchmarksprog" berettiget. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Joda, klarer fint å stille på multiplier, jeg Om jeg forstod rett: Så lav som mulig multiplier med så høy bus som mulig = bra? 7414090[/snapback] Hvis du skjekker posten etter så ser du at jeg har forklart det litt nærmere ! Så Lav som mulig ja, men om HK stopper så må du opp med multi om CPU går lenger .... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ah, beklager - har ikke lest, nei! *gjøre det* Takk for svar, skal prøve på div. greier senere. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Nja har nå montert alt fra værandre og sammen igjen på pulten før jeg lager en Benchmark harddisk ut av min gamle spinpoint 80Gb Har også to bilder av litt dårligere kvalitet Endret 3. desember 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hehe, kult (elendig eksponering på de bildene, da) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ja Ja nå vet ikke jeg hva eksponering er men de er tatt med et Coop Prix kamera til 1495,- som har 8MP Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) vannkjøling du har? ossen da? En ting: ossen starter du pcen? har også pcen på pulten nå, har en reset bryter fra et gammalt cinet karbinet som jeg starter med. Endret 3. desember 2006 av Hellemyr Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ja Ja nå vet ikke jeg hva eksponering er men de er tatt med et Coop Prix kamera til 1495,- som har 8MP 7415165[/snapback] Blits? in the mood, baby Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er ikke tråden for det men ja det har den ... Tok uten for at det ikke skulle bli for lyst ! Kanskje jeg skulle tatt noen med blits ? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ta med blits, så skal du se på eksponeringen Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ble bedre ja og her er det: Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ah, der ja!! vannkjøling du har? ossen da? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 vannkjøling du har? ossen da? 7415265[/snapback] Det meste står i profil, men nå har jeg en harddisk å formatere for så å installere XP pro Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 En ting: ossen starter du pcen? har også pcen på pulten nå, har en reset bryter fra et gammalt cinet karbinet som jeg starter med. Hvordan? det var en til som lurte på det her. Kan du svare på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå