Gå til innhold

Den store Conroe overklokkingstråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva har dere(som har p5w dh deluxe) MCH Chipset Voltage og ICH Chipset Voltage på?

7195194[/snapback]

Har de på auto ved 24/7 bruk (361x9). Holder litt på med å finne maks mulige FSB så da stiller jeg mch/ich/fsb term.volt på høyeste verdi for å jobbe meg frem litt raskere.

Kan legge til at jeg har en stillegående 40mm vifte på MCH.

Endret av Capo Crimini
Lenke til kommentar
Hva har dere(som har p5w dh deluxe) MCH Chipset Voltage og ICH Chipset Voltage på?

7195194[/snapback]

Har de på auto ved 24/7 bruk (361x9). Holder litt på med å finne maks mulige FSB så da stiller jeg mch/ich/fsb term.volt på høyeste verdi for å jobbe meg frem litt raskere.

7196154[/snapback]

Og da kjører du fortsatt med stock kjøling?

Ville vanligvis aldri stilt noe strømstyrke opp på maks(med erfaring fra vcore), men om det går greit for dere går det vel greit for meg også(medregner ikke da vcore lenger :) ).

Lenke til kommentar

7195194[/snapback]

7196154[/snapback]

Og da kjører du fortsatt med stock kjøling?

Ville vanligvis aldri stilt noe strømstyrke opp på maks(med erfaring fra vcore), men om det går greit for dere går det vel greit for meg også(medregner ikke da vcore lenger :) ).

7196470[/snapback]

Nei, hvis du ser i profilen min har jeg scythe ninja.

Lenke til kommentar
Prøv å boote rett opp på 401 fsb og sjekk om det fikser problemet :)

7201352[/snapback]

Har prøvd. Men den vil ikke boote, den bare står der og summer. Så må jeg slå av hele greia og på igjen, så bootern opp til 2.13ghz igjen.

7203369[/snapback]

Kan du gi litt mer info om volt på chipset, cpu og ram. Og hvilke timings rammen kjører på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...