Gå til innhold

Den store Conroe overklokkingstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det jeg ikke er sikker på, om den takler høyere FSB. Men det fungerte fint å kjøre den på 9x på samme hastighet, og da fikk jeg jo ca 3.8Ghz.

 

Det er speedstep jeg har brukt og satt det på minimum speed, da det ser ut som jeg ikke kunne forandre på mutipler manuelt av en eller annen grunn

Lenke til kommentar
men det kan altså ikke være cpu som ikke vil lenger enn 420Mhz?

8714295[/snapback]

 

Tvelar på det. Kan jo hende at det er FSB Wall, men eg er heller ikkje nokon ekpert... Men trur ikkje, vil heller tru at det er hket som ikkje klarer meir. Har sett nokon testar av det hket?

Lenke til kommentar
men det kan altså ikke være cpu som ikke vil lenger enn 420Mhz?

8714295[/snapback]

 

Tvelar på det. Kan jo hende at det er FSB Wall, men eg er heller ikkje nokon ekpert... Men trur ikkje, vil heller tru at det er hket som ikkje klarer meir. Har sett nokon testar av det hket?

8714320[/snapback]

 

Nja, overklokking på tester har vært litt forskjellige, men tweaktown klarte over 500 FSB med dette kortet og samme bios.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hva burde man holde seg under med C2D? Temperatur altså.

 

Når jeg kjører i Orthos ligger CPU'en på 60C men i f.eks spill så ligger den og koser seg på 40C. Det er vel fin temperatur det?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Har endelig fått meg C2D jeg også, men fikk den av jobben, og da i en HP PC.. Har ikke penger til nytt HK enda, men vil gjerne klokke prosessoren.. Noen som vet om et program som kan klokke prosessren når jeg er i Windows? Kan ikke stille FSB i BIOSn.. Jorbaska HP dritt :p

 

Håper noen kan hjelpe meg da..

 

BTW; ClockGen funker ikke!

 

mvh Stian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...