Gå til innhold

Den store Conroe overklokkingstråden!


Anbefalte innlegg

Flotte resultater Nassuz! Du bør vurdere å gå til innkjøp av en Socket775 Xeon, disse skal også være ramme å klokke :)

7744542[/snapback]

 

Joda,klart jeg har vurdert det og hvis dere leser HER så er det en hel del interessant.

 

Jeg er åpen for det meste , og jeg har liggendes en E6600 L628B,eller riktig den sitter i en annen maskin,men det er den som skal plages nå først.

 

Og mange av de som sier at Xeon klokker dårlig har aldrig klokket en Xeon,ikke jeg heller :D ....har fått æren...ennå.

 

Så,vi får se,nå har jeg vist trynet mitt her veeldig mye til å være meg. Jeg har alltid kun gjort dette kun for meg selv,med meg selv som eneste motstander :cool: ..lol..

 

Men det er artig å kunne få dele mine erfaringer med dere,håper noe av det er til hjelp. Selv om jeg bare er en læregutt som de fleste her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

anng. stepping guide hadde det karnsje vært en mulighet å sende pm til en spesiell moderator som tar hand om posten din og legger inn i en post,database vi alle har tillgang til å lese og studere, for de som vil. En steppinguide

Eneste er å få med en som vil gjøre dette....host...host :D

 

Bare et villt forslag,kom med dem

Lenke til kommentar
Ja, noen som vet om det er mulig å lage ett eller annet (kode/progam/bot/whatever), slik at vi bare kan skrive inn info, og så kommer det automatisk inn i listene :hmm:

 

Står på lista jeg og ja, det er faktisk helt tilfeldig ja! :p

7745838[/snapback]

 

Jeg har erfaring nok til å kunne lage dette lett. Er en del uten nett for tiden, så vi får se om jeg gidder, dersom det er stort ønske for dette. :)

Lenke til kommentar
Ja, noen som vet om det er mulig å lage ett eller annet (kode/progam/bot/whatever), slik at vi bare kan skrive inn info, og så kommer det automatisk inn i listene :hmm:

 

Står på lista jeg og ja, det er faktisk helt tilfeldig ja! :p

7745838[/snapback]

 

Jeg har erfaring nok til å kunne lage dette lett. Er en del uten nett for tiden, så vi får se om jeg gidder, dersom det er stort ønske for dette. :)

7747396[/snapback]

 

Det hadde ikke værst dumt med ett slikt system... :thumbup:

Lenke til kommentar

Virksom cpu jeg har begynner å kommer seg på tank på stabilet.Etter 8timer på 3.4ghz på 1.55v i bios og ca 60c load.Virksom jeg fått cpu så trenger litt kjøling og del volt.

Da tror jeg nesten jeg må rote fram vannkjøling for klare 3.6ghz på 1.6vcore. :hrm:

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar

Sannsynlig og sannsynlig, man må jobbe litt for 4 Ghz...

Ser ikkje ut som det er verken hovedkort eller minne som kjem til å stoppe deg iallefall. Har sett svært få conroe cpu'er som klarer 4Ghz 24/7 då skal man nesten ha fase, men 4Ghz screenshot burde fint vere mulig med høg volt vist ting klaffer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...