Gå til innhold

Den store Conroe overklokkingstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Da passerte vi 3GHz og under 19sek med E6300 på Asus P5B Vanilla ;)

6730953[/snapback]

 

Flott.. Så du fikk tid til å hente CPU+hk.. og få opp "billig-Conroe-riggen".. :thumbup:

Hav synes du så langt? Fått satt i ett av dine "monster-skjermkort" .. og kjørt litt 3D-benching?

Blir nok til at jeg kjøper ett P5B DLx.. om en stund (men det koster jo nesten 3 ggr. så mye som Asrock-hk'et jeg bruker nå).. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
TL1000S; Se her.

Det eneste som stopper meg fra å nå høyere er 2.1V vdimm maks på hovedkortet.. må vmoddes for å komme høyere. Venter uansett på DDR1000-brikker som burde hjelpe litt;)

6732839[/snapback]

 

Takk for info! Helt sjef! :thumbup:

Burde ha fått med meg info'n din i den tråden, men "flommen" av "noobs" som maser om conroe, hvilket hk.. hvordan klokke.. gjør at jeg går litt lei av å lese både dette forumet og xs.org for tiden..

Gøy å se når folk med litt peiling setter igang.

Det kan se ut som (realtivt) rimelige P965-hk og rimelige Allendale er gode valg.

Har selv bestilt bedre RAM, men ser fortsatt an hvilket hk jeg skal velge som erstatter i ett av de to P5WD2-riggene jeg har.. i tillegg til den Asrock Conroe945G m/Atx-riggen jeg bl.a. leker litt med for tiden.

Off-topic:

Har brukt mest tid nå den siste tida på mitt Infinity RS482 og X2 4400+... ikke fornøyd med den CPU'en. Blir utrolig varm.. selv med vannkjøling (med VCore over 1.5).. og den klokker dessverre elendig. Hk'et er ihvertfall det beste m/atx hk jeg har hatt til "testing".. :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Er selv nede på 15sek i SuperPI med E6300 nå... :) På luft selvsagt.

6743285[/snapback]

 

Stakkars oysfaerg sitter hjemme med svigermor på besøk å går glipp av all denne herlige klokkingen ikveld.

 

Dual 32M stabilt på E6300 505x7 (3535Mhz)her nå

 

16m53.688s og

16m51,844s

 

Bare kjørt for litt stabilitetstest.

 

Nå vanker det 3dmark juling på riggen.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...