Jann - Ove Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg skal over på et conroe system, må jeg da ha ny strømforsyning? Har en gammel greie med mange watt, men bare 20 pins ATX-kontakt. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Jeg skal over på et conroe system, må jeg da ha ny strømforsyning? Har en gammel greie med mange watt, men bare 20 pins ATX-kontakt. 6432086[/snapback] Det enkleste er vel å se på hva slags kontakt hovedkortet har? De fleste hovedkort fungerer med 20-til-24pins overgang, så lenge psuen er sterk nok. Endret 4. juli 2006 av Mr Burns Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Vet at strømforsyningen er sterk nok. Er 24pins kontakt på hovedkortet. Har ikke funnet noen overgang for 20 pins psu på 24 pins hovedkortkontakt. Og dessuten, er det ikke sånn fancy 6pins greie på nye skjermkort? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 En 20 pins PSU kontakt passer jo i et 24 pins hovedkort, så det er ikke noe problem i seg selv. Det finnes overgang til PCI-E kontakt. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319547 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå