Lars73 Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 I mangel på tester av headset, så prøver jeg meg med dette her. Savnet noe sånt som dette når jeg skulle ut å kjøpe hodetelefoner i går. Hadde før noe jalla greier kjøpt på elkjøp for ca. 150. Lyden var sur, og microfonen var ikke bra.. Etter noen måneder, så slutta mic'en å fungere. Med andre ord. Ikke å anbefale. Kjøpte min nye mic på komplett til 250,-. Med andre ord, så forventet jeg ikke noe kjempekvalitet. Labtec Axis -502, Stereo headset m/mic er absolutt å anbefale, og gir mye for lusne 250,- :smile: Kvaliteten på lyden fra mitt gamle headsett (som tross alt var helt greit) er maaange hakk bedre.. For ikke å snakke om mikrofonen som er av en veldig bra kvalitet. De andre i klanen min hørte meg klokkeklart (noe de ikke har gjort før). Nå har jeg bare testet den i en dag. Hvis det skulle vise seg at det tar kvelden, så kommer jeg med en advarsel her... :smile: Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 jeg fikk tak i et headsett kalt Trust Headset Multi function 410 Bass. disse funker veldig bra for meg.. usb kontakt som henter strøm til eksterne forsterker som er med.. mikrofonen ble veldig bra etter at jeg skrudde av ekkel 20%boost greie som lå i windows.. Lenke til kommentar
CYBRIX Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg var på lan i helgen og prøvde et Trust headsett til en dude der klokkene på headsettet vibrerte som bare ****. JÆVLA feit bass og en JÆVLA vibrasjon.. Får en helt anna spilleopplevelse når en spiller Q3/UT 2003 SKAL BESTILLE MEG =) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har Sennheiser HD570, OG ER KNALL FORNØYD!! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Koss Porta Pro her, de er helt greie lyden er bra men jeg vil ha et sett som er større som sitter bedre på hue.. *sikle* etter Sennheiser HD600 Lenke til kommentar
|da`g| Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 13:58, skrev Dr3as:jeg fikk tak i et headsett kalt Trust Headset Multi function 410 Bass.disse funker veldig bra for meg..usb kontakt som henter strøm til eksterne forsterker som er med..mikrofonen ble veldig bra etter at jeg skrudde av ekkel 20%boost greie som lå i windows.. Hmm. mikrofonen har vært litt dårlig ja.. Hvordan skrur man av den boosten i windows? Deilig headset ihvertfall:)))) Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg går inn på Creative AudioHQ og fixer det der. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 20:06, skrev Holmgr3N:Koss Porta Pro her, de er helt greie lyden er bra men jeg vil ha et sett som er større som sitter bedre på hue.. *sikle* etter Sennheiser HD600 Har HD600 og Koss Porta Pro, sennheiseren er ikke SÅ mye bedre. Den er bedre hvis du bruker egen forsterker til den selvfølgelig. PS: Fyren spurte om headset med mikrofon, ikke vanlige hodetelefoner. Min anbefaling blir da noe fra http://www.koss.com siden det er mye bedre lyd enn Trust og annet "søppel". Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Har HD600 og Koss Porta Pro, sennheiseren er ikke SÅ mye bedre. Den er bedre hvis du bruker egen forsterker til den selvfølgelig. Nå har jeg aldri hørt HD600 men regner med at de er bedre enn min HD570 (siden de er mye dyrere). Uansett er det ihvertfall et HAV av forskjell mellom porta pro, og HD570, lyden er jo så "flat" i porta pro. Og dette gjelder også i høyeste grad på datamaskiner, tilogmed minidisc-spillere blir endel bedre. AtW Lenke til kommentar
normal Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 hvor får man kjøpt disse sennheiser beistene online og hvor kan man prøve de i bergen? er det verdt pengene for 600 eller er 580 overkill fra før av Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg har Labtec C-324, Jeg er veldig fornøyd med dette, dog er jeg ikke noe lydspessialist og jeg har ikke prøvd noe annet som jeg kan sammenligne med. Men jeg syntes lyden er klar og fin, ikke noe skurring i selve headset`et. Derimot så er det en høytaler og mic on/off bryter som har litt dårlig kontakt, men det er trossalt noen år siden jeg kjøpte dette headset`et Frankei kr.sand Lenke til kommentar
xthal Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 har et par koss ur20 selv, ganske god lyd i de, om en litt for ivrig på bass da :razz: sikler for tiden etter philips 890, kjøpte de som bursdagspresang til min bror i forigårs, DE var så SINNSYKT gode, ikke bare bra bass i de, men hele lydspekteret virket bra balansert og ingen forvrenging som jeg kunne merke.. mhmmmmm..... Lenke til kommentar
uGn Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hei der. Har kjøpt headsett og mic. fra Elkjøp, hadde noen små problemer men det ordnet de på Elkjøp med en gang Headsett: Sennheiser fusion HD 500 (1,2k) Mic.: Sennheiser medi@coustics m@m40 (0.3k) Funker kjempebra, er nesten bedre lyd i headsettet enn i 5.1 pakka fra Creative/Cambridge uGn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå