frixy Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Hei, jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men jeg håper det finnes et program som er det jeg er på jakt etter. Vel, som overskriften sier, så gjorde jeg det slik: Jeg fikk en sms, Jeg leste den, for så å lagre i den "lagrede meldinger". Så bestemte jeg meg for å ikke ha den i lagrede meldinger, så jeg slettet den derfra. Men nå er den ikke i innboksen heller Jeg vil gjerne ta vare på den meldingen, siden den var ganske viktig for meg.. Har lest at det går an å gjenopprette slettede meldinger fra SIM-kortet. Finnes det et program til dette, til mobilen eller til pc? Eller hvis det er noen andre tips hadde jeg blitt kjempeglad! Forresten, har hørt om simcon, men det er for dyrt for meg Endret 4. juli 2006 av frixy Lenke til kommentar
frixy Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Ingen? Vel, jeg har kjøpt meg simkortleser og funnet ut at telefonen lagrer meldingene i innboksen i telefonminnet. Da er vel alt håp ute eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå