Ol'H Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jostein Hurlen, men siden naboen fikk en sønn litt før som ble døpt Jostein måtte jeg slite med Øystein. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 jeg heter Cato Alexander har jeg vært jente så har navnet mitt vært Ida Marie Lenke til kommentar
veos Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Skulle visst hete Håkon/Haakon. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Skulle egentlig hete Magnus, men ble til Stian Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Pappa ville jeg skulle hete Ida, mamma ville jeg skulle hete Marita.Så jeg heter Ida Marita 6437085[/snapback] Min fetter har litt av den.Faren ville at han skulle hete Lavrans, og moren Erlend, så han heter Erlend Lavrans og foreldrene bruker kun det navnet de ville at ungen skulle ha...6437136[/snapback] Alle kaller meg Ida, heldigvis. Blir ikke så forvirranes. Endret 27. juli 2015 av Niqābninja Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Skulle egentlig hett Kristoffer, men mormor kjente en politimann som het Rune, og klarte å påvirke min unge mor og far til å ha Rune i navnet, så jeg heter Rune Kristoffer Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg heter Kjetil, men mor og far ville egentlig at jeg skulle hete Torkjell. Det fordi den ene bestefaren min heitte Torkel , mens den andre bestefaren min( som er i live) heter Kjell... Men det ble Kjetil Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Mine søstre skulle absolutt ha meg til å hete Trond Viggo (vel, de var vel..fem og åtte år - lett påvirkelige ). Er glad for at det ikke falt på det. ;p Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Martin heter jeg. Jeg skulle egentlig hete Ole Amandus Men bæssmor fikk muttern inne på bedre tanker, HELDIGVIS. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Skulle egentlig hete Anders eller Lars men det ble Knut Erik til slutt noe jeg var lite fornøyd med da jeg var liten gutt Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Mamma og Pappa klarte faktisk ikke å bli enige. Så rett etter jeg ble født og pappa hadde gått ut en tur tok mamma en sjefsavgjørelse og kalte meg Robin. Helt greit navn syns jeg. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg heter Christer, og skulle egentlig hete Thomas... vet ikke hva som fikk dem til å ombestemme seg... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Helene dersom jeg ble jente. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Liker navnet mitt som det er jeg. Men om jeg ble jente ville jeg vel hett, uhm, tja, det vet jeg ikke helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå