Mr. Ichkitdze Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Min mor truet med å kalle meg Johan eller Johannes. Heldigvis har jeg to meget bestemte søstre som tok over hele navnebestemmelsen, så det blei Andreas tilslutt I like it! I like it a lot! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Alternativene var Artëm og Roman, men etter min mors vilje ble jeg Roman. Er egentlig glad for det, for jeg ser ikke ut som en Artëm. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Stebroren min skulle egentlig hete Boris xD Dessverre endte han opp med Jonas Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) * Endret 17. mars 2016 av Chalciporuspiperatus Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Pappa ville jeg skulle hete Ida, mamma ville jeg skulle hete Marita. Så jeg heter Ida Marita Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Pappa ville jeg skulle hete Ida, mamma ville jeg skulle hete Marita.Så jeg heter Ida Marita 6437085[/snapback] Min fetter har litt av den. Faren ville at han skulle hete Lavrans, og moren Erlend, så han heter Erlend Lavrans og foreldrene bruker kun det navnet de ville at ungen skulle ha... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Min fetter har litt av den.Faren ville at han skulle hete Lavrans, og moren Erlend, så han heter Erlend Lavrans og foreldrene bruker kun det navnet de ville at ungen skulle ha... 6437136[/snapback] Sier faren Lavrans til han og moren Erlend? He he..litt komisk i såfall Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Min fetter har litt av den.Faren ville at han skulle hete Lavrans, og moren Erlend, så han heter Erlend Lavrans og foreldrene bruker kun det navnet de ville at ungen skulle ha... 6437136[/snapback] Sier faren Lavrans til han og moren Erlend? He he..litt komisk i såfall 6437658[/snapback] Og er det ikke enda mer komisk iom at det er de navnene som er med i Kristin lavdransdatter? Eller husker jeg helt feil nå? Hørtes uansett litt kaotisk ut å bruke forskjellige navn. En i kjemiklassen min i fjor gikk over fra fornavnet til mellomnavnet det skoleåret :/ Det var litt småkoatisk siden han ikke svarte på "feil" navn. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Og er det ikke enda mer komisk iom at det er de navnene som er med i Kristin lavdransdatter? Eller husker jeg helt feil nå? Hørtes uansett litt kaotisk ut å bruke forskjellige navn. En i kjemiklassen min i fjor gikk over fra fornavnet til mellomnavnet det skoleåret :/ Det var litt småkoatisk siden han ikke svarte på "feil" navn. 6437701[/snapback] He he..Jeg har ikke sett den filmen, men kjenner så klart til Kristin Lavransdatter. Mulig han ble unnfanget mens de så filmen? Etter hva jeg har hørt så er den ganske langdryg Jeg kjenner og til en som plutselig ville bruke mellomnavnet. Tingen var bare at han ikke informerte oss "gamle" venner, men bare presenterte seg ved mellomnavnet til nye. Så ble litt kaotisk med en gang de "gamle" og nye vennene møttes. Vi spurte etter Petter, men han hadde de ikke sett Endret 5. juli 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Heter Frederic Christoffer. Lars var også et aktuelt navn, søsteren min ville på død og liv at jeg skulle hete Christoffer. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg synes det yngste søstra mi har det fineste navnet i hele verder, nemmelig Live <3 Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg skulle hete Fredrik om jeg ble gutt. Og navnet mitt skulle egentlig bli stavet Sjarlotte etter tanten til mamma som var grønnsak og svært voldlig av seg. Jeg er kallt opp etter en grønnsak. Tusen takk mamma og pappa. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det har jeg ikke spurt foreldrene mine om, hadde vært kult å vite da. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg skulle egneltig hete Erik, men så fant gamlingene på at hvorfor ikke kalle gutten Karl Erik, fordi Karl heter jo alle andre i slekta mi.. Ja ja, syns egnetlig Karl Erik er fint jeg.. men det er fem ander i slekta som har Karl i navnet sitt.. 6432103[/snapback] Jeg skulle også egentlig hete Erik, men visstnok så satte mormoren min en stoppe på dette, pga "Gamle Erik" - aner ikke hvem/hva slags skrøne det er. 6436154[/snapback] Gamle Erik er et gammelt navn på djevelen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Jeg skulle hete Erlend, men mamma ombestemte seg med engang pappa uttalte det:P Han er fra Ålesund. Dessuten er det vanskelig å uttale uten at det høres snålt ut på bergensk. Så ble heldigvis hetende Aleksander. Skilpadde: En voldelig grønnsak? Endret 5. juli 2006 av stakan Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja, hun var kanskje ikke helt grønnsak, men hver gang noen kom i nærheten av henne, så knep hun dem alt hun kunne. Mamma var livredd for henne som liten. Derfor lurer jeg på hvorfor i all verden kalte de meg opp etter det der? Ikke det at jeg missliker navnet mitt eller noe, men det er nesten litt fornærmende. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg skulle egentlig hett Sigurd. Hadde jeg fått innovertiss hadde jeg hett Amalie. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg synes det yngste søstra mi har det fineste navnet i hele verder, nemmelig Live <3 6438030[/snapback] ja! Live er et fiint navn! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Faren min ville at jeg skulle hete noe arabisk tull, tror det var Anisah. Glad for at jeg heter Thea egentlig, det er så kort og enkelt. Broren min skulle hete Rasmus, men heter heldigvis Monir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå