edge Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Mamma og pappa hadde tenkt å kalle meg for Nicolai 6432144[/snapback] Samma her faktisk! Men det ble Marcus til slutt.. Har hørt rykter om Henrik og Petter. Sistnevnte hadde selvsagt blitt helt mongoloid, Petter Pedersen... :o 6432201[/snapback] Lol Endret 4. juli 2006 av Edge Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Pernille hvis jeg ble jente tror jeg :/ Og de vurderte Daniel også hvis jeg ble gutt.... 6432245[/snapback] Altså er du verken gutt eller jente? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Pernille hvis jeg ble jente tror jeg :/ Og de vurderte Daniel også hvis jeg ble gutt.... 6432245[/snapback] Altså er du verken gutt eller jente? 6434236[/snapback] Stussa litt på den jeg og. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Kunne hett Tore eller Sjurd Tore , men så ble det Sjurd Det er faktis bare 14 stk så heter det Endret 4. juli 2006 av sjur166 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Fredrik var stort sett bestemt, men det ble til slutt Freddy på meg. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Først skulle jeg egentlig hete Jarle, og så ble det Kristoffer. Jeg endte opp med Marius. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg skulle vel hete "Petter" - og heter "Petter". Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 aner ikke hva navnet mitt "skulle" ha blitt... men en venn av meg skulle hete rolf kåre:P Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Skulle egentlig hete Elling, men pappa nekta. Mamma prøvde også å kalle storebroen min Elling, men faren hans nekta også :!: Blei forøvrig Sigurd, er oppkalt etter min far som heter Sjur. Sjur er en kortform av Sigurd. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Skulle egentlig hete bare Bjarte, eller Odin, men det ble en combo 6432827[/snapback] Heter du Bjodin? Vet ikke mine alternative navn. Aldri spurt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg skulle hett "Aslak". Men heldigvis visste Pappa bedre. Og hadde jeg blitt jente, skulle jeg hett Marte. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg skulle egneltig hete Erik, men så fant gamlingene på at hvorfor ikke kalle gutten Karl Erik, fordi Karl heter jo alle andre i slekta mi.. Ja ja, syns egnetlig Karl Erik er fint jeg.. men det er fem ander i slekta som har Karl i navnet sitt.. 6432103[/snapback] Jeg skulle også egentlig hete Erik, men visstnok så satte mormoren min en stoppe på dette, pga "Gamle Erik" - aner ikke hvem/hva slags skrøne det er. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Skulle egentlig hete Emil. Vi har en hoppbakke her vi bor som heter Lønnberget. Området rundt heter også Lønnberget. Foreldrene mine hadde planer om å flytte til det området, Emil i Lønnberget hadde vært noe uheldig. Endte opp med Fredrik Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 "Å dæven steike han gammelerik" Gammelerik = Satan. Mest brukt i Nord-Norge, såvidt jeg vet. Jeg skulle egentlig hete Vegard, men så ble det Wegard da tante grep inn. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 det stod mellom Henrik og Preben. liker begge jeg Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Skulle hete Klas elns... Ble Marius. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Christian tror jeg, eller Christoffer, er ikke sikker. Heter nå Anwar, og trives forøvrig med det. =) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Hadde jeg blitt jente, skulle det vøre Fanny. Jeg blei gutt, men mamma og pappa var uenige, farmor brøyt kontakt i noen dager fordi jeg ikke ble hetende Thor. Pappa heter Thor-Morten og fafrar het Thor. Syke folk. EDIT: BTW, det blei Alexander etter tippolderfaren min Jean Alexander. Endret 4. juli 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Martin. Eller Unni (grøss) om jeg ble en jente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå