Grievdus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 jeg ble faktisk kalt lillegutt i 2 mnder før dem fant ut et navn til meg :!: forslagene var Christoffer, Kristian og en til som jeg ikke husker Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Rasmus var vel det de ville kalle meg først. Heldigvis ble de rammet av fornuft - og navnet ble Jon. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Det sto vel mellom Henriette og Hanne. Pappa var vel litt frista til å kalle meg kristine eller Kristina, men det var ikke aktuelt i følge mamma. Ble jeg gutt skulle jeg uten tvil hete Espen... men ble Hanne Iren:-) Mamma ville kalle eldste broren men Håkan Elvis, men der grep pappa inn. Ble Håvard i stedet:-P Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Skulle egentlig hete bare Bjarte, eller Odin, men det ble en combo Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jacob. Det skulle jeg hete. Men neida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hmm, dere må nesten si hva dere heter nå også da. Jeg skulle kanskje hete Nils Didrik, eller bare Didrik. Er glad det ble Øyvind. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Mamma ville jeg skulle hete Felix og pappa ville jeg skulle hete Glenn. heldigvis klarte ingen å grine seg til noe av det. Hadde jeg blitt jente skulle jeg hett Amba som er en remix av Ambjørg som er bestemora mi Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Pappa ville jeg skulle hete Torvald. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Mamma ville så gjerne kalle meg Sebastian, men pappa nekta, og det endte med Andreas. Godt fornøyd. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Muttra ville at jeg skulle hete Gard(!) Men fattern sa det ble for likt min brors navn, så derfor ble det Brage i stedet ^.^ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Skal vi se... Jeg er tvilling, og bare et av navnene var bestem på forhånd, det fikk broren min, Erlend. Tok en uke før jeg fikk mitt vakre navn ( ), og forslagene var blant annet: - Kjetil >.< - Øystein/Øyvind Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Christoffer. Ble heldigvis ikke det.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Foreldrene mine ville kalle meg Laila! Godt de ombestemte seg. Jeg er definitivt ingen Laila Fordi som lurer, jeg heter da Mariann Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Mamma vurderte å kalle meg SOL! hva lissom!! -noe pappa var imot!(takk pappa) mens pappa ville at j skulle hete andrea eller aldiana(?)... noe mamma ikke likte.. til slutt fant de et navn som begge likte Endret 4. juli 2006 av demille Lenke til kommentar
Canute Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Skulle og skulle, et alternativ var Mads. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå