Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva skulle du egentlig hett?

Anbefalte innlegg

Hva var dine foreldres forslag til hva du skulle hete?

Føy gjerne til hvorfor du skulle hete det eller hvorfor du ikke ble hetende det, om det er noe du vet om.

Mine foreldres forslag til hva jeg skulle hete var:

Christian Christopher Magnus

Randulf

Randulf var fordi Mamma og Pappa heter Randi og Brynjulf.

I forhold til trippelnavnet så ble jeg hetende Christian og mine brødre ble hetende henholdsvis Christopher og Magnus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg "skulle" ha hatt navnet Thomas. (Nåde de om de hadde utelatt h'en! :) ). Hadde jeg hatt det, så hadde ikke jeg vært misfornøyd med det.

Vet ikke hva alternativene hadde vært om jeg hadde vært jente, men det er mindre viktig.

Forøvrig har jeg alternativene klare (jentenavn) dersom jeg skulle få barn en dag, noe som aldri kommer til å skje...

Lenke til kommentar

Jeg ble nesten døpt for Augon (etter morfar ), men i siste liten fant de ut at de heller ville kalle meg Arne. De trodde kanskje at Augon var et litt umoderne navn og ville resultere i litt hetsing i barneårene mine..

Vel, Arne - Barne - Bjarne... Og han Bare-Egil som lagde sangen Arne går mot døra :(

Lenke til kommentar

Lise var bestemt på forhånd, men så flyttet det nye folk inn i nabohuset med en datter som het det og da ble det Anette på meg. Det hjalp jo egentlig veldig lite for noen år senere flyttet det inn ei som het Anette i huset på den andre siden. :p

Lenke til kommentar

vet ikke hva jeg egentlig skulle ha slags navn.

Jeg liker nå uansett navnet mitt: "Christoffer".

har 2 etternavn også. det ene er "Aivio" og det siste er Lund.

Lettere å ikke mixe meg med andre med ett slikt navn.

ps. er litt finsk, norsk og svensk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...