pietk75 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei, Jeg har en stasjonær PC som jeg bruker til billedbehandling og musikk. Nå vil jeg sette opp en dedikert PC til nedlastning av musikk og annet På grunn av plassmangel vil jeg at dette skal være en bærbar. Den skal rett og slett laste ned, ingenting annet. Den kan gjerne være stor i størrelse Skjermen behøver ikke være det ypperste HD ca. 100 gig Bør være rimelig kjølig og stille, men gjerne med rolige vifter som suser fint Spørsmål: Må jeg ha Core Duo på denne? Vil nemlig ikke kaste bort penger. Hva med RAM, 512 eller 1024? Kom gjerne med konkrete forslag til bærbare som ville funke bra. Har tenkt på Dell 6400, den får gode kritikker. Lenke til kommentar
v0id Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du kan likegodt sette en gammel 300MHz celeron til den jobben der, gå for det billigste du finner. Alternativt kan du jo se deg om etter noe brukt. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Et lite stikkord: Remote desktop... (Hvis du vil ha det inn med teskje: Ta en pc kraftig nok til å kjøre xp, hiv den inn i en bod, og bruk remote desktop fra din andre pc til å laste ned på den) Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Et lite stikkord: Remote desktop... (Hvis du vil ha det inn med teskje: Ta en pc kraftig nok til å kjøre xp, hiv den inn i en bod, og bruk remote desktop fra din andre pc til å laste ned på den) 6431518[/snapback] støtter denne!! Lenke til kommentar
31137 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Akkurat som jeg gjøre... Står i toppen av klesskapet, så den fortstyrrer ingen! Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Er remote desktop vanskelig og bruke? Noen som vet om noen sider med guide? Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Spørsmål: Må jeg ha Core Duo på denne? 6431469[/snapback] Har du en maskin med dobbelkjerne, så trenger du strengt tatt kun en maskin til å gjøre alt du vil samtidig. Så sparer du både strøm og plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå