Demantios Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Vi er endel ungdommer som leter etter et feriested vi kan reise til en del ganger i året. Kriterier: * Må være livlig * Så mange folk som mulig * Gjerne langs kysten * Mange ungdommer * Og jenter/damer selvfølgelig * Langs kysten fra svenskegrensa til sørlandet * Gjerne med tilgang med tog (Oslo-Arendal) Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Populært å ta seg en tur til Tønsberg i sommerferien, her kommer det folk fra hele østlandet, men ser i profilen din at du ikke er 18 engang så det er kanskje ikke så populært? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Dansebandfestival i Seljord :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hva med Kristiansand? For så å bo på Hamresanden Camping. Hamresanden er blitt kåret til Norges beste strand flere år på rad Link Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Populært å ta seg en tur til Tønsberg i sommerferien, her kommer det folk fra hele østlandet, men ser i profilen din at du ikke er 18 engang så det er kanskje ikke så populært? 6431589[/snapback] Tønsberg høres ikke ille ut. Har du noen forslag til camping eller lignende? Dansebandfestival i Seljord :!: 6431761[/snapback] Det er en gang i året og den gangen gidder jeg ikke dit ^^ Hva med Kristiansand? For så å bo på Hamresanden Camping.Hamresanden er blitt kåret til Norges beste strand flere år på rad Link 6431783[/snapback] Det er mer hva jeg leter etter ja takker for tipset ______________ kom gjerne med flere forslag Endret 4. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Kan absolutt gå god for Kristiansand/Hamresanden da jeg bor rett ved stranden Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 jomfruland i kragerø skjærgården. pleier å være masse bra jenter der. men om det er så veldig livlig der vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Kan absolutt gå god for Kristiansand/Hamresanden da jeg bor rett ved stranden 6433117[/snapback] Den campingen der så ut som et bra sted å være om sommeren da. Likte at de hadde studenthybler og! vet du hvordan de er? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ingen anelse om hvordan de er desverre, selv om jeg har har et par kompiser som har bodd i slike. Men dem ble desverre kastet ut pga alt for mye festing Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Populært å ta seg en tur til Tønsberg i sommerferien, her kommer det folk fra hele østlandet, men ser i profilen din at du ikke er 18 engang så det er kanskje ikke så populært? 6431589[/snapback] Var i Tønsberg i helgen, og jeg kan garantere dere at om du ikke er 20 når du drar dit blir det ikke like morsomt som hvis man er 20. Det var ett utested for 18-åringer og det var "Cruise". Resten var for 20+. Misforstå meg rett; det er et sykt bra uteliv i Tønsberg, men kun for de over 20. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 jomfruland i kragerø skjærgården. pleier å være masse bra jenter der. men om det er så veldig livlig der vet jeg ikke. 6433495[/snapback] Fint der ja Ekstra fint om man har en båt da <3 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Er det noen her som vet hvordan Hove Camping er? Virker litt årleit der Endret 5. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hove CampingTromøy 4818 Færvik 15 minutter fra Arendal sentrum Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg syns ikke Hove Camping er noe særlig, men så har jeg aldri likt camping da Er jo veldig bra uteliv i helgene her i Arendal så dere kan jo bo der og feste i byen på kveldene. Kan jo også kjøre innom Vippa Camping og se der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå