D4NY Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Skal kjøpe nytt hk da eg fant ut at mitt kjøre PCI-Express porten på maks 4x, som fører til oppimot 50% i tap av ytelse... Tenkte eg skulle kjøpa eit av dei biligste: https://prisguiden.no/product.php?productId=26700 Eller skal eg kjøpe noe som er "bedre"... Skal berre ha noe som funker "skikkeleg" i 1 år, da eg kjøper alt nytt til konfen. Endret 4. juli 2006 av DanielKorshar Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hovedkortet er helt greit så lenge du ikke har de altfor syke komponentene på det Du kunne kanskje brukt en 2-300kr. ekstra, ettersom det er et lite hopp i ytelse i den klassen. Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Hovedkortet er helt greit så lenge du ikke har de altfor syke komponentene på det Du kunne kanskje brukt en 2-300kr. ekstra, ettersom det er et lite hopp i ytelse i den klassen. 6436051[/snapback] siter med 7600 gt, 2*512 mb corsair ram og p4 630 3.0 ghz ... kan ikkje sei at det er så syke komponenter, så er det vits og bruke meir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå