mobilfreaken Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 jeg kjøpte meg en 6280 med 12mnd binning i dag. siden jeg har bundet nytt abo skulle jeg få opplåsningskoden av telenor. den fikk jeg i kveld. etter at jeg hadde låst opp telefoene og satt inn noextras sim kortet mitt fikk jeg beskjed om at den fortsatt var låst ringte telenor, og fikk beskjed om at hun ikke kunne hjelpe meg men, at noen skulle ringe meg i løpe av dagen i morgen og hjelpe meg. noen som vet hva som kan ha skjed? Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 ingen som vet eller? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hæh? Hvis jeg har skjønt det rett så kjøpte du 6280en med 12mnds binding hos telenor. Da må du vente i 12mnd før du kan få opplåsningskoden hos telenor med mindre du betaler for det. Du kan jo også låse opp mobilen selv, men vet ikke om det har kommet til 6280 enda Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hæh? Hvis jeg har skjønt det rett så kjøpte du 6280en med 12mnds binding hos telenor. Da må du vente i 12mnd før du kan få opplåsningskoden hos telenor med mindre du betaler for det. Du kan jo også låse opp mobilen selv, men vet ikke om det har kommet til 6280 enda 6435702[/snapback] Hvis man kjøper en operatørlåst telefon sammen med et Telenor-abbonement som har 12 mnd binding, så gir Telenor deg operatørlåskoden uten kostnad så fort du får spurt etter den. Men regn med at det kan ta en stund før du mottar den, da det ikke alltid skjer like kjapt! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hvis man kjøper en operatørlåst telefon sammen med et Telenor-abbonement som har 12 mnd binding, så gir Telenor deg operatørlåskoden uten kostnad så fort du får spurt etter den. Men regn med at det kan ta en stund før du mottar den, da det ikke alltid skjer like kjapt! 6436003[/snapback] Hva faen er vitsen for Telenor å få oss til å binde telefonen da Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hvis man kjøper en operatørlåst telefon sammen med et Telenor-abbonement som har 12 mnd binding, så gir Telenor deg operatørlåskoden uten kostnad så fort du får spurt etter den. Men regn med at det kan ta en stund før du mottar den, da det ikke alltid skjer like kjapt! 6436003[/snapback] Hva faen er vitsen for Telenor å få oss til å binde telefonen da 6436102[/snapback] Vitsen er at du kan kjøpe en operatørlåst mobil uten abbonement og spare noen hundrelapper! Da gir de nemlig ikke ut operatørlåskoden uten å ta betalt for det de første 12 mnd (600 kr, en sum som synker etter hvert som månedene går).. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Nokia tlf, er enkle og opne jeg har er program som generer koden, hvis jeg får IMEI no. dit så skall jeg nok få deg koden. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Nokia tlf, er enkle og opne jeg har er program som generer koden, hvis jeg får IMEI no. dit så skall jeg nok få deg koden. 6436957[/snapback] det fungerer ikke på 6280 da nokia har gått over til et nytt og sikrere system!! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Nokia tlf, er enkle og opne jeg har er program som generer koden, hvis jeg får IMEI no. dit så skall jeg nok få deg koden. 6436957[/snapback] det fungerer ikke på 6280 da nokia har gått over til et nytt og sikrere system!! 6436966[/snapback] Helt riktig, nyere mobiler fra Nokia (hovedsaklig alle 3G-mobiler så langt) kan IKKE låses opp av andre enn gjennom operatøren som låste mobilen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå