OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hvilke busselskap kjører den ruta på fredager? Og hvor kan jeg få tak i rutetabeller? Lander med et fly på Gardermoen sent fredag den 14. Er vel mellom 19 og 23 og lurer på om det går noen busser Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Feks: http://www.nbe.no/nbeweb/show.do?action=1&...d&B1.x=0&B1.y=0 Lenke til kommentar
MRN Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Nor-Way? (http://www.nor-way.no) Har ikke sjekka om det går på fredager, du får ta en titt. Aldri reist til Oslo, bare fra Arendal og vestover. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Takk for hjelpen. Ser ikke ut som det går buss sent nok. Får vel heller ta et tog da. Hvor lang tid tar det med tog fra Gardermoen til Oslo S? Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Tok den strekningen for en uke siden (Oslo S - Arendal) og brukte litt over fire timer. Greia er at du må bytte på Nelhaug, til toget til Arendal. På vei ned blir det ikke så ofte venting, men den motsatta veien blir det ofte mye venting. Fra Oslo S til Gardemoen tar det ikke lange tiden. http://nsb.no/internet/jp/journey/index.jh...questid=6204481 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Kan jo sjekke ut konkurrenten og sørlandsekspressen? www.konkurrenten.no www.sorlandsekspressen.no Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Skal du hjem fra syden nå? www.konkurrenten.no og www.nor-way.no og nsb.no er steder du vil sjekke. Forbindelsen Gardermoen-Oslo er normalt bra dekket gjennom www.flytoget.no. Tror det går ca hvert 10 eller 20 minutt til ganske langt ut på kvelden. Ikke skyt meg om jeg tar feil, men det går vel flybuss jevnlig også? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Skal du hjem fra syden nå? www.konkurrenten.no og www.nor-way.no og nsb.no er steder du vil sjekke. Forbindelsen Gardermoen-Oslo er normalt bra dekket gjennom www.flytoget.no. Tror det går ca hvert 10 eller 20 minutt til ganske langt ut på kvelden. Ikke skyt meg om jeg tar feil, men det går vel flybuss jevnlig også? 6435280[/snapback] Tja, hvis jeg får tak i noen billetter. Må jo ned iallefall hver 3mnd Blir tredje eller fjerde gangen jeg er der i år Seneste toget går 22.47. Hvis vi regner med at toget fra Gardermoen til Oslo S tar rundt 30min + at vi surrer litt rundt så går det vel muligens med tog. Hopper bare av på Gjerstad og får en eller annen til å hente oss der. Siste buss går 20.15 så det regner jeg med blir uaktuelt. Får bare håpe vi ikke behøver å ta taxi helt hjem til Arendal sånn som sistgang. Vi fikk prisen ned i 2500kr siden vi lot taxisjåføren kjøre svart da, men er alikavel endel penger. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Haha... Taxi fra Oslo ti Arendal? GG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå