Haddock Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Skulle hatt en ytterst billig men brukbar cd-brenner da jeg har gått til anskaffelse av en ny cd-spiller til bilen (ja, støtter cd-rw og mp3 osv.osv...) Brenneren jeg har nå er no' drit, går ikke an og spille av cdene jeg brenner i en vanlig cd-spiller! Går ikke an og spille den av på pc'n med dvd-romen (16x) en gang! Står bare "no disk" Tipper det er fordi den kun kan brenne 10x cder... Står dette om den på nett : 12X Record, 10X Re-write & 32X Max Reading Data Transfer Rate, CAV1. Så går ut fra at jeg må kjøpe en ny som kan brenne cder som funker,(mulig jeg har gjort noe feil også men...) har dere noen tips til en svin billig brenner? Endret 15. juli 2006 av Haddock Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Så går ut fra at jeg må kjøpe en ny som kan brenne cder som funker,(mulig jeg har gjort noe feil også men...) har dere noen tips til en svin billig brenner? 6431065[/snapback] CDbrenner: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122619 DVDbrenner: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313887&view=detailed Lenke til kommentar
Kong_Miraz Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Skulle hatt en ytterst billig men brukbar cd-brenner da jeg har gått til anskaffelse av en ny cd-spiller til bilen (ja, støtter cd-rw og mp3 osv.osv...) Brenneren jeg har nå er no' drit, går ikke an og spille av cdene jeg brenner i en vanlig cd-spiller! Går ikke an og spille den av på pc'n med dvd-romen (16x) en gang! Står bare "no disk" Tipper det er fordi den kun kan brenne 10x cder... Står dette om den på nett : 12X Record, 10X Re-write & 32X Max Reading Data Transfer Rate, CAV1. Så går ut fra at jeg må kjøpe en ny som kan brenne cder som funker,(mulig jeg har gjort noe feil også men...) har dere noen tips til en svin billig brenner? 6431065[/snapback] Her ser du mange billige: https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Kjøpte den cd-brenneren no_viking_no anbefalte. Fikk den i går, men hvordan får jeg den til og dukke opp i nero? Fikk ingen melding om at det var installert en ny enhet da jeg starte opp pc'n... Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hadde samme problem for en tid siden. Fant aldrig noen løsning på problemet, ungikk problemet ved å oppgradere Nero... Kent Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 ok, men finner ikke brenneren under enhetsbehandling eller noe, som om den ikke eksisterer Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Høyreklikk på brenneren når du er i Enhetsbehandling, så velger du Avinnstallér! Deretter starter du maskinen på nytt, så skal windows oppdage og innstallere den. Edit: Glem det der. Ta en liten Clear CMOS, så blir den ihvertfall oppdaget i BIOS, og da bør også Windows oppdage den. (regner med at den blir oppdaget i BIOS nå også) Endret 13. juli 2006 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Høyreklikk på brenneren når du er i Enhetsbehandling, så velger du Avinnstallér!Deretter starter du maskinen på nytt, så skal windows oppdage og innstallere den. Edit: Glem det der. Ta en liten Clear CMOS, så blir den ihvertfall oppdaget i BIOS, og da bør også Windows oppdage den. (regner med at den blir oppdaget i BIOS nå også) 6484655[/snapback] Hvordan gjør jeg det med clear cmos...? Den gamle cd-brennern var ikke i enhetsbehandlingen lenger... FUnka heller ikke og søke etter nye komponenter. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 opp... (14 tegn) Lenke til kommentar
pastortom Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 vet du åssen du går inn i bios på pcen din? under oppstart skal du trykke "DEL" evt "F2"/"F10" for å komme inn i bios.. det kan hende det står på skjermen hva du skal trykke for å komme inn i "SETUP". Om du ikke ser dvd-rommen i biosen kan det være du har installert den feil fysisk i pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå